(。◕‿◕) 集體回憶 ❤ 在旺角中心食梳乎厘 ❤ Sweet Point Dessert (◕‿◕。)

下午1:30

旺角中心(旺中)屬於老牌「潮場」,每次經過都會感嘆青春小鳥一去不返(cry)~
記得以前細個,總有理由要入去買衫買鞋買飾物,雖然美食街已開了一段時間,姐也是第一次來朝聖!整體感覺是旺角版葵廣,不過油煙明顯就沒葵廣般嚴重!

一行四人,決定試試這間甜品店,
因為看見成品樣子好像蠻不錯,現在流行手機相機食先,店內立食位亦設有打卡的裝飾!

一如其他小食店,餐牌比較簡單,但可合併組合,價錢都算親民,平均30-40蚊。
大熱的梳乎厘Pancake,雞蛋仔,炒雪糕都有提供!

原味梳芙厘($42)
即叫即做,大概需要15分鐘等候時間,落單時店員會俾個震機俾你,可以o係附近行街等!
梳乎厘厚身,面頭有燒到脆卜卜的焦糖,入面軟棉棉又唔會熟到似蛋糕,雖然蛋香唔算太明顯,但生熟度控制得唔錯已好覺得高質(其實出面好多都做得太熟或太生)!

抹茶朱古力雞蛋仔($38)
雞蛋仔係屬於香港人的集體回憶小食,所以我o既要求係極高!首先一定唔可以淋 patpat 又唔可以實心到似雞蛋糕!呢度的雞蛋仔不是空氣雞蛋仔,外皮脆而內厚身唔淋,剛出爐時仲有小小流心效果,同屬高質!

打卡之外,仲可以自由加各款朱古力軟糖Topping,雖然唔係貴野,但感覺大方喔!


Sweet Point Dessert
旺角彌敦道688號旺角中心2樓SA 28A號舖


For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook