♥ 千變萬化的素食 ❆ 素食一家 ♥

下午1:30

年紀開始大就會學識照顧自己,近呢幾年都忽然沒有大魚大肉的慾望,所以好努力去找新的素食餐廳!近年都好多素食餐廳出現,但並不是間間我都會去試,因為姐對半製成品素食(即係加工素食)感覺就好一般,我只會食真素食呀!!!還原基本步,姐又去左旺角的素食一家,因為佢的薑茶菊花同松子黑松露炒飯實在太正,間中我都會心思思去食的~

西檸焗猴頭菇
原來猴頭菇薄切拎去炸都好OK, 軟淋淋好有質感,亦唔會好油膩,如果睇唔到旁邊的菇紋,點埋個西檸汁係十級似食緊西檸雞扒!

藥饍雲吞
雖然不是全新菜式,但我之前未試過的都叫做新吧~
一上枱已經聞到好濃郁椰香,從湯底的奶白程度,應該是加了大量椰奶的,配料有木耳、百合、杞子,各種雜菌,因為無肉個湯底清甜到可以當湯飲的。雲吞唔算大粒,但內餡全是素菜,外皮不會太厚軟淋淋的,好味!

松子黑松露炒飯
已經返兜左好多次,炒飯炒得乾身唔油膩,保持到煙韌感,加埋黑松露吊味,簡單又好食!

甜品當然是薑茶菊花,不要看它好像很淺色,事實薑味超濃又有點辛辣的,加上切成菊花狀的豆腐,除了靚更是變奏版的薑汁豆花呢,而家呢個天氣飲完暖笠笠!

桂花圓玉雪耳羹生津清潤,甜度不高,不錯的甜品!
素食一家
旺角洗衣街145號正華大廈地下





For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook