每年的4月我的所思所想~

上午10:48

時間真的過得很快,又是4月天了~

記得在2003年4月1日,身在公司的同事們都沒有空/心思去搞事 (平時玩少陣都唔安樂的)
因為SARS,一時間大家都冇野做~日日在行行企企~
而我當時已經有d痴痴地線的情況,成日都話頭痛,夜晚唔想瞓,又唔想食野,老闆有懷疑我有病(厭食)
所以我o個兩個月,有精神就返公司坐,再唔係就話唔舒服請假,
(我當時o既老闆對我可以話係極度縱容,佢真係幫我"簽"Pay S/L~)

4月1日下午,我還在家中S/L時,收到媽媽打來的電話問我出面發生了什麼事,人人都在搶米,很混亂
(瞓到死左,點知出面咩事喎?你問我,我問邊個喎?!!)
已經唔記得自己吩咐佢點做,只記得有上網望過下之後再瞓過~
of coz 大家最後都知道係有個"唯恐天下不亂的死靚仔"玩野~

當時我有1個(不熟的)朋友因為SARS入了瑪嘉烈,佢份人出名陰濕,
所以成件事我覺得抵死,完全唔可憐
我仲同佢講"食咁多類固醇,遲早有其他問題,與其獻世,不如死左佢啦"
(佢係o個d好日都唔打電話俾我,但o個排可能o係醫院悶,佢都係搵水泡o者,我就唔信死到臨頭會改變)

睇完新聞,o岩o岩瞓著電話又響,
朋友一開口就問"哥哥係未跳樓?" 我初時都唔知佢講乜.仲答"我冇亞哥喎~"
了解完,我立即打俾以前劇組的同事,佢地話係,我食左頭痛藥,反應好慢,只係"哦左一聲"就收線啦~

第二日瞓醒返到公司先識喊~
因為工作關係,佢成日上黎公司開會,佢見過我地幾次,就已經認得晒我地~
之後出去做Freelance見返佢,佢都仲認得我~

直至2003年5月,終於有人覺得我有情緒問題,我的Petit Mal 亦愈來愈嚴重.睇左第一個醫生"獅子王",
佢成日都吹"知道有人俾左自己張咭片佢,但最後都等唔到佢黎",仲話自己有信心"鬧"醒佢......
佢一講哥哥我就唔鐘意,唔想聽~
講真.....獅子王都唔知有冇過佢個真人,你又知佢唔醒 (真實聽到反晒眼~)

每年的4月1日我都會好心痛,好唔捨得~ (而我每年4月1日一定唔會見獅子王,一定發up風)
除了覺得失去了一個好好的朋友仔之外,
另一方面在計時間,"唉!又一年!仲未搞掂",真"削"(注意:"削"是形容我,不是形容獅子王的)
他明明說過,"只是小問題,又沒行為上的問題,不出一年應該冇事" <--因為佢講得都幾實在,所以我"信"
其實時間一路過.識左好多唔同o既病友仔,都知道呢個病"冇包單"

今年的4月1日,我開始停藥了,今天己經是第10天,
一直唔敢停藥,最大的原因是我成Q日頭痛,次次都係停兩日,不出第三日就痛,
一頭痛我就覺得"就快會死", 之前三次都係因為頭痛而發晒癲......
幸運地,到了今天暫時沒有痛 (只是第一日有痛了一陣),而家只係間中的暈,好似飲醉酒咁~
(不知道,是否同上次醫生大人臨時加插的催眠的效果,不要問我是什麼,我一向都唔記得
再講就會太神化呢~哈哈哈~)


**********************************************

另外~各位Blog友,3月中的時候,己在大家Blog留言,關於復活節假期 Brunch Gathering 的安排
已初步出了出席名單,如果想參加的,可留言俾我~
*名單,地點等詳情可去"路邊貓 Blog" 看: *
http://hk.myblog.yahoo.com/straycat-siustep/article?mid=4376

最近我都開始安排大家的小禮物,第一個就是大家都有興趣的"安睡茶" (詳文可按我)

其實還有很多......先賣個關子~哈!

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook