惡鬥陸上最慢公共交通工具記

下午8:37

上星期六日,兩天各花了近19小時在Survey,
星期六晚24:30收工,但接著的星期天,我又要5:00前回到屈地街的站長室準備
我住在屯門,來回西環用上的時間不知怎計,
所以星期六晚,我沒有回家睡,只留在公司睡了一會
這麼大個人,才初嘗90年代的文物"老泥姑"....

工時長我是預計到的,實在工作並不多,只是安排Surveyor上車的公關工作
不斷同唔同的人Report,但每個的意見都唔同,同一件事講至少三次,真的"佛都有火"
(我是不愛將同一件事講好多遍的人)

三天內發生的事真的比預料多,要執生的事多的是~
那兩天我是有點思覺失調,常常覺得電話在響

我的工作是在出車的班次,每隔13班車就安排Surveyor上車,
他們的工作就是在後門派card,同一班車上亦有另一位同事收card
而Surveyor要上同一班車來回~ 屈地街-->銅鑼灣-->屈地街 (交卷)




先說第一天吧,
叫我5:30去到站頭,但去到站長未返,而我地要用o既工具全部o係晒站長房入面,
又話5:35先開頭班車,但在5:15-5:30我見到至少5架車o係我面前經過~

終於解釋完個survey點 run ,安排佢地上車,但已經唔知走左幾多班車啦,
屈地街-->銅鑼灣 終於出發,因為只有一Team人負責 (要不停地來回兩地)
大概七時多就有人打來問,隔了多少班次
我說已經18班了,但都未回來交卷~~~
你知道他聽到之後答了什麼嗎?
就是:
"咁下次要縮班了,隔返近d,你第28班車放走佢地啦,要追返條數"
em.....我講"縮班"不如"殺埋校"ar笨~~~ 一聽就知佢仲sleeping 緊~
5:00幾出去都至少要18班先回頭,之後繁忙時間會開快d咩?!

之後遇到的就是班次時密時疏,一時就屏風咁多車,一時一架都冇
而站長都坦言係冇班次ga wor~ 而佢開工前o個d班次係冇人跟,冇人理的
上面不停質疑我唔知做緊咩,唔跟佢個時間表,咁佢行路軌,返唔到黎都唔關我事架
最後我話.
二揀一啦,一係就跟你個時間表,唔理相隔數量,一係就數足14隔先放人,但唔知幾時有車wor
佢答我跟班次~唔好理佢o個reference時間表~

第二日(星期日),情況更加嚴重
首先,當日跑馬地跑日馬,d車掉晒去馬場,其他班次都cut左好多
之後灣仔仲要遊行囉~結果d車返唔到轉頭
最精彩是落雨時的事,因為一時間有好多車返轉頭,
站長一次過放了很多車出去,但原來他是沒有record的,亦沒有講俾司機聽要轉牌
搞到Surveyor上了(北角)車,去到北角才知道它總站不是去北角,是其他地方
佢地就要立即下車,去對面搭另一架車回來交卷~
因為佢冇抄,我三team人中有兩team都係咁~

之後有人話上面應承左俾佢4:00走,一組人(三人一組)走左兩個,
剩返o個個我都唔知點算,(4:00-7:00) 除了俾對鞋佢幫手"挽"之外,
我暫時想唔到有d咩可以俾佢做
(都唔知上面d人搞咩,好難排咩,排完唔使check o架~)
我同佢講返個情況,佢竟然話叫我打俾另一個問,問咩喎,即係又要講多次
你掉兩個人落黎咪ok囉,真係出煙

星期日仲收到投訴信tim,內容你地自己睇,都唔知up咩~



聽返d Surveyor 講星期二o個晚有個男人o係車度同人講電話
電話o個個人應該問佢幾時返,佢答人"個司機好吞吞呀"
男人落左車,司機話"吞吞....你估你唔講慢字,我就唔知你講我慢咩"

我簡直覺得呢個project係超玩野囉~
好彩做三日,如果要做一星期,我估會痴線lor!
總結:上面班人都唔知自己做緊咩,比我更加遊魂~



You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook