只要揀o岩產品,白白滑滑垂手可得

下午6:42

每年o既三,四月份都是各大美白護膚品出新的日子,
不同的新Formula加新科技,真的花多眼亂,令人有唔知點入手的感覺~
今次我要為大家分享的是我今年用的第一套美白產品,它就是Estee Lauder Cyber White 系列了~



因為Kawai 年輕時沒有好好的護膚概念,對防曬的意識更加是"0",
不知不覺間,臉頰位置已經有出現大大小小的雀斑啦!
但很奇怪的,Kawai 沒有太大打Laser的意慾 (可能被療程前要簽的"生死狀"嚇怕了)
有段時間瞓醒覺照鏡時,仲會話"有雀斑都幾cute 喎!" (應該是自我安慰吧!)
加上現時有很多產品都已經能夠做到"都專業,快速及安全的效果",所以更加用不著去搏

在Kawai心目中,
一般的美白產品都好像和乾/不太保濕有掛勾的,要保濕就一定唔會白,要美白就唔該自己再加保濕step
今次試用的產品,竟然難得地又可以美白,又唔乾,而家同大家分享下我的新發現~

先試洗面"Full Spectrum Brightening Cleanser"
平時o既洗面膏通常都會比較乾,呢個洗面用完除了清爽唔太乾,仲發現左有收毛孔功效~


之後試一下化妝水"Full Spectrum Brighting Lotion"
新貨有保鮮封條,先看看它的水水Texture,可以就咁拍上面,亦可以用化妝綿全面抹,更加有去角質的功效


不論是美白或保濕產品都好,去角質步驟真的好重要,先去除厚厚的角質層,之後用什麼產品都會更加易吸收,亦會加快新陳代謝~
去角質可以有好多方法,比較多人喜歡做磨沙,但磨沙不是人人都可以做(至少敏感肌就唔好啦),加上不可以太頻密,如果日常的爽膚水可以有去角質功效,除了慳左一個step之外,之後再用的產品效果更加會倍增呢~

就看看我抹到些什麼? 黑黑的~我只是去拜山之嘛~
用完o既感覺真的唔乾,仲有Bup滿水的感覺,之後用其他產品真的比之前滲透快了~

之後要分享的是Full Spectrum Brightening Moisture Creme
我自己春夏季真的比較少用Creme狀的產品,因為我的皮膚lup少少都會投訴
呢個星期實在太潮濕,我只是隔晚用呢個Creme做Face Massage,按完之後會印去多餘的
但見到皮膚是比之前柔滑了~好像PS了一樣~

之後要分享是Full Spectrum Brightening UV Protector SPF 50PA+++
佢有50PA+++防曬功效,但一D都唔lup,塗上面感覺似市面只有30PA+++的產品,
最好的就是它不會"白"或"灰",易推開,好自然好舒服~
我自己好怕lup o既防曬,怕block毛孔,而通常遇到lup o既防曬我都會去洗臉


用左呢個系列o既產品短短一個星期,
我覺得今次Cyber White系列的產品都是水水的,不會為皮膚造成負擔
在這個潮濕的天氣,成日有覺得好悶,而產品有令人身心Re-Fresh的感覺,真的很正呀~
特別推介Mositure Lotion 及 防曬俾各位~

今個四月對於Kawai來說都是一個新的考驗,因為我終於開始停藥了~
已經停左藥兩天,開始有d頭暈o既感覺,有時仲會集中唔到精神.寫分享文忽然間對於我來說好似好難咁
個腦好似唔識"轉"咁~

"頭暈呀!你可以停一陣嗎?"
我還想同大家分享在 Janice Lam Make up Workshop 學到及試用Cyber White 系列化妝品的事哦~




Contact Me: littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner

Blogspot
TheZtyleBeautylifeFanPiece

BECB@BeautyexchangeOpenriceShe.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook