保"氧"泡泡浴~Beauty Talk Oxy Mask

上午11:40

我承認自己有時係好懶,沒有時間上美容院,用o既產品愈簡單就愈好
但間中都會slip d 時間出來保養下,其中敷mask就是一個選擇.因為可以一邊敷,一邊周圍遊
而近年除了一般的紙mask之外,亦多了個新選擇就是泡泡mask
本來是Gel狀的面膜,塗上面後就因為温度改變,而令到Bubbles的出現~
(因此體溫愈高.泡泡就會形成得愈快,效果亦會更好~)
在厚厚的泡泡層下,令到皮膚達到 去角質/油水平衡/撫紋淨白的效果
亦可照顧到平時敷Paper mask 去唔到o既角位


今次試用了BeautyTalk美人語的氧氣面膜膠,在女人我最大中,牛爾老師都有推薦過的~
Colourmix把試用品直接寄到府上,5ml的份量只可以用一次吧~



使用方法:


每星期大約1-2次,臉抺乾後,將『氧氣面膜膠』按壓2 - 4次於手心中,並取適量塗抹於全臉。

塗抹時以畫圓方式按摩2-5回,約一分鐘後起泡,約5-10分鐘泡泡會慢慢消失,此時即可洗淨臉部。


因為較早之前試過H2O+同類型的產品(舊文可按我),所以不覺得十分新奇~
兩隻產品比較下,H2O的泡泡就比較挺身同厚身,而BeautyTalk呢個就薄身好多
效果方面,我覺得BeautyTalk 呢個就比較保濕,而在使用一次o既情況下,淨白效果都幾明顯~
如果俾我揀,我認為以台灣品牌來說,定價都唔算平,
所以回購呢個問題要想想先~

最後多謝Colourmix的安排~如想知多一點關於品牌資料可到Facebook專頁

You Might Also Like

1 意見

Like Me Facebook