卸眼妝唔一定要用油o既~Talika lash conditioning cleanser

下午1:30

還記得新年前看到朋友在FB 貼的短片,是關於在睫毛上生了蟲~
真的好嘔心,看了幾秒我已經"頂唔住"要停了它~
其實我細個o既時候都聽過某位大姐姐,因為懶(眼瞓),沒有認真清潔睫毛而搞到變左獨眼龍~

而我就因為怕死,所以都唔係好敢用Mascara,加上我的睫毛很短又疏,見到因為落妝而斷了的屍骸,真的會很痛心
為了保護我呢d就絕種的小睫毛,近年都會選用"溫水就可以落妝的Mascara",而那些可以做到又長又密的不防水Mascara,都係唔敢多用~

今次試用了Talika的睫毛護理清潔劑 ($250/100ml),
Talika於1948年成立,最為人所熟悉的是多年來研究用於睫毛生長的"Lipocils"配方
而我自己讀書時已有偷偷買來為睫毛進補~

因為我在休假中,最後Talika 的同事把試用品寄到家中,
除了有用ball ball紙包得"好穩陣"的貨物外,還附上了Catalog~



而產品亦有封口,除了蓋上有之外,打開之後都有另一個封口~
事不宜遲~就給大家看一下我的又短又疏的睫毛~
就知道為什麼一斷睫毛就好像要我的命了~


平時用開的眼部清潔劑(落妝用品)通常都是油劑或水油兩層的樣子,
某些牌子的確可以做到清潔效果,但就"LA 到標眼淚",有時用完仲會生油脂粒~
今次試用的睫毛護理清潔劑,就同我以前試過不同,它是水狀的,有點像o者喱水
只要把有清潔Gel的綿花放在眼上面一陣,就可以清除了90%的妝物
(當然怕唔夠清潔,可多重複幾次~)

用了一個多月,真的覺得如果要找"清爽的又不刺激"的眼部清潔劑,呢個會係幾好的選擇~
最重要是它用完有水水潤潤的感覺~
份量亦很省用呢~ (平時用落妝油都要最少4 泵先可以做到乳化的效果)

最後要多謝Talika的工作人員安排,
如果大家都想知多d關於Talika的資訊,可以add她們的 Facebook網頁 





 
Contact Me: littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner

Blogspot
TheZtyleBeautylifeFanPiece

BECB@BeautyexchangeOpenriceShe.com


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook