♥ 想食就食 ☆ 正能量曲奇 ☆ iCookie ♥

下午1:30

記得過年前,我曾經收過公關寄來i cookies美美的的新年禮盒套裝!
好吃又鬆脆是我的評價,一開盒就是上癮的吃過不停!!
我一向不好牛油曲奇都對它另眼相看喔!

這個年假,我都是失聲狀態渡過,我的家人為免的偷食,佢地食清晒了..... 
打算分享的,只剩下剛拆盒時的大合照喔!

很可愛的包裝吧~~
原來,包裝盒上的小兔,小女生,背後有一個充滿正能量的小故事,
小女孩Sally 夢想成為一位烘焙師,製作出獨特的曲奇,
以用心及誠懇的態度,嚴選最優質的食材,配合創意食譜,
把香滑,濃郁甜美的食材融會在一起,製作出一片片讓人微笑的手造曲奇~

而iCookie 就是代表著 屬於自己的曲奇 , 鼓勵年青人追求夢想,堅持及積極的態度~
發出正面的訊息,為你注入正能量就是 iCookie 了!!


雖然家人幫我KO晒所以餅食類,但我有試過 心型軟糖
口感煙煙韌韌,雖然外層有點點糖份,味道卻是酸酸甜甜,
好像愛情一樣,甜中帶點酸,難怪是情人節套裝的其中一員!!

到我好返時,只剩下新品系列: Mini Sable Cookie 小圓塔系列
我的是朱古力同綠茶味,當中的綠茶味有回甘,味道方面略甜吧!~

Kawai 覺得好好食,特別是 伯爵茶擠花曲奇,入口即溶又香濃!
手擠的可不同機擠呀!每口都是心機,充滿愛呀!!
不過,之前的銷售點都比較遠呀,我住新界大西北嘛~~~

前幾日,位於 The ONE 4/F 的專櫃開張了,
我去左八掛之餘,都順便入返 D 貨仔...

三款產品,各有特式,
擠花曲奇,樣子平實,但入口鬆化,富奶香及牛油香,
小圓塔系列,一口一個,小小的精緻又優雅,水晶糖霜外甜內脆,有兩個層次,
手工切片曲奇,有天然的果仁,咖啡或者可可,用低溫冷卻科技,口感層次感高!!

當日人很多,因為下面做緊活動,可以拎個籌抽獎換小禮物!
我抽中了中獎,獎品是小小的禮餅盒,入面有幾件試食裝呀~

最後我帶左牛奶鳥結糖返去俾媽媽,
我覺得佢牛奶味突出,而且不會太甜太漏,少少NUTS可以增加咬口,
好適合注重健康的媽媽呀!

其實呢盒糖,買夠指定的金額就可以免費得到,仲去到5月17日,
當然啦!都是送完即止的優惠~ :)
有興趣的不妨去看看


以上活動及產品,由 iCookie 提供
更多資料,可按以下連結至 iCookie Facebook Fanpage/ 官方網頁


iCookie 專櫃
尖沙咀THE ONE 商場 4樓 (有直達電梯)




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook