o゚☆。羊咩咩 ♥羊肉米線 ♥雲南阿老表黑羊湯鍋米線 。☆。o゚

下午1:30

最近在佐敦出入,雖然有幾間打邊爐都幾好食,
但午餐,總不可能去打邊爐咁爽肝,前兩日,發現有間幾特別的米線店!
而我自己都本身都幾鐘意食米線的,見又未試過黑羊味線,心郁郁呢!
今日趁住少少翻風,Lunch 就落去買碗外賣返來試試....

一入門口,其實已經聞到羊肉獨有的香味.....
望一望食客的碗.....大到似一個鑊....
問左收銀姐姐,佢話好似鑊咁大的係大碗,最後我就叫左細碗,再加一些小食


外賣米線,湯底同米線是分開上的,湯依然熱的,沒有太多調味,不似味精湯!
我要的是小碗羊肉米線,因為我很怕吃淨瘦肉,所以我的是連皮的羊肉
羊肉脂肪分明,入口有獨有的羊肉邅味....米線份量也算是超多,以35元有包一餸,
市價來說是ok的
另外叫了兩個小吃 迷你青瓜 $16
其實Size 一點也不迷你,是大大件的,調味是酸而不辣,
口感也香脆,不過個人覺得麻油味不太出,如果可以多加麻油,就會更加香口

涼拌木耳 $20
木耳是超大片的,口感超爽,調味除了酸之外,更加入了麻辣,
第一口只是小辣,之後是愈吃愈辣..... 最後要飲水.....
其實是我不能吃太辣,我的辣妹同事全部都覺得不算辣喔!

總括來說,呢個價錢都係抵食的,雖然定價感覺比較高,但每件都是足料的嘛
不過咁,不受得羊羶味就真係不要揀羊肉,因為堅有風味的!!


雲南阿老表黑羊湯鍋米線
佐敦上海街35號地舖  3483 6218




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook