☆ 樂在甜品屋 ♥ Joyful Dessert House ☆

下午1:30

吃完放題,席上十個朋友九個飽,
本來一早講好轉場食甜品,最後只剩下我同Mr.K~~~

行行行,行到黑布街,五間甜品中已試了四間,
行到 Joyful Dessert 門前,看一看Menu, 店員姐姐好好笑容,
同我地解釋下甜品,又話俾我地知打卡有雪糕送.....

講真,全條街的每間甜品舖都有放人在門口位,
最好笑容真係佢,真係睇得出佢鐘意自己店的甜品,而不是拉客囉!!

就係呢個甜笑,我決定試下你地啦!!!
入面是法式的裝修,店舖面積不算好大, 白色牆好乾淨,整齊,
我自己特別喜歡呢舊雲的燈,有一份童話感覺!好可愛!


店中供應的甜品,並沒有太大的驚喜,都是芭菲杯,心太軟,刨冰類,
屬於穩打穩扎的感覺

宇治金時芭菲$56
上桌時,我已經嘩了一聲,一紅一綠層層相間,造型很美!
入面以打得綿密的忌廉間著紅豆及綠茶啫喱粒,
紅豆煮得粒粒分明,有咬口,紅豆香濃郁,
綠茶啫喱口感彈牙味道偏淡,吃不出綠茶味來,
抹茶雪糕有回甘,加埋百力滋,士多啤梨,造型同味道都好令我好驚喜!~


Mr.K 點了朱古力心太軟伴雪糕 $58
上桌時比較賣相平凡喔!

輕輕切開,朱古力漿緩緩的流出,流心量不算多及快,
吃了一口,蛋糕外層是脆而不乾,入面的流心朱古力味也算香濃,只嫌稠身了一點喔!
配搭的雪糕冰感比較重,吃著也間中有冰塊,
這問題我也有反映了,店家說可能是來貨的問題,會留意返的!

整體來說,甜品質素比想像中好,芭菲杯是我的心水選擇,
而且喜歡這裡的氣氛,而店員的笑容,
令甜品這回令女生快樂的心情更添一層喔!!~



Joyful Dessert House
旺角黑布街74號藝興大廈地下2及3舖



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook