♥ HIFU~ BB肌有Take Two ☆ Belle Stage源美坊 ♥

下午1:30

一直以為,減肥係好難的,
但.....到真係瘦左四十磅時,發現另一個問題在發生中,
就是覺得自己的皮膚不再firm,摸落有d鬆鬆地, 照鏡時觀感上好似...老左!!
咁減肥的人大部分都係為左 Good looking o者,老左....爺!

這天,我又來到Belle Stage 試做新療程,
這裡只是一間小小的美容院,沒有舖天蓋地的宣傳,房間沒有海景,
但會不停引入新的儀器, 令到客人得到最適切最見效的護理

寫blog 多年,大大小小的美容院,試做的,付費的也試過不少,
值不值得推薦, 可以從一直不停的合作可看到一二吧!!

先看看我之前在這兒寫過的文章吧:
。❤ 毛孔角質 Out 。Belle Stage Beauty Hydra Facial Treatment❤ 。
。❤ SkinMedica TNS x Hydra facial。Belle Stage Beauty ❤。
。 ❤ 聖誕節前來一次基因逆轉 ★ Belle Stage 源美坊 ❤。
。o゚☆。 電動微針AMTS打救凹凸洞-- Belle Stage 源美坊 ☆。o゚ 

今次我是來做  HIFU 問高能聚焦超聲波 的療程,
主要針對的是刺激骨膠原自生,撫平皺紋(收緊眼袋及減淡幼紋),
提升下垂的臉頰及眼眉,改善毛孔粗大,改善雙下巴,緊膚及提升輪廓,
解決面部肌肉下垂及鬆弛等問題


一排沒見,主色調已由綠色轉了藍色,
坐了一會,就由美容師帶到房中,房間依然是乾淨,簡約!





呢部就係來自韓國的SONOQUEEN 

因為做療程當日報紙話坊間有假機的事件,
為令客人安心,店長都出示左跟機正貨的證明書同埋操作呢部機的證書!
療程前都會俾返一份療程需知過目,簽名後就可以開始了~
  先會洗面,畫好位,之後就搽上啫喱,正式開始Hifu 的療程,
由頸位開始做上面頰的位置,可以順道打埋頸紋,
做每一下,都會聽到有15下微弱的"Dodo 聲.....
  好快就做完一邊面仔,療程中並沒有大不適,近乎沒痛的,
熱感也不如之前試的歐洲機大,感覺都幾舒服,暖暖熱熱的一點也不難受!!
做完一邊面俾我望下鏡仔,真係即時見到 V左少少! 開心!!
  同美容師傾傾下,不知就裡說到"好想要返個漲滿的面豬仔",
咁佢就話自己都有另一部機可以做到漲滿的效果,
可以俾我試試感覺,咁我就有幸地試左幾下!!

兩邊面都做完就可以敷返個Calm down Mask,
因為肌膚被熱刺激了,會有微紅的狀態,要保濕才可以令佢Calm Down 落黎!
 
即時V面提昇效果是挺明顯的,當時我也感到心滿意足!

而在兩星期後,Hifu 的威力令膠原再生,拍照就更加明顯了!!
你看!療程前後分別也挺明顯的!! 當然右圖是after吧!這些照片都是Mr.K 幫我拍的!
由始至終,都係好喜歡 Belle Stage 的服務,真心的!!
如果做開HIFU,不妨加少少錢試一下定點射頻,BB肌效果會更明顯!

是次療程由Belle Stage 源美坊 提供,
更多資料,可按連結到 Facebook Website


Belle Stage 源美坊
地址:旺角彌道585號富時中心1601室(信和中心對面)  預約電話:23923733



For Collaboration and Invitation,   
Please send to : littlecatt@gmail.com  

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook