☆涼浸浸 ♥ 仙境中的雪糕 ♥ LAB MADE ☆

下午1:30

同朋友食完冷拉麵,行左去美麗華商場那邊條街,

真係太熱了!夏日炎炎,這個已成為我要食雪糕(凍野)的神級借口!! 
行行下去到Lab Made, 因為時間尚早,眼見不是太多人就買杯過下口癮! 

我點了泰式芒果糯米味,朋友則點了太興奶茶味, 
其實見住佢一邊整一邊有煙出,真係好似仙境咁! 

買完飛等左三分鐘左右就到我地啦,我先試左朋友o既太興奶茶味
因為我對奶類製品是有敏感的,平時都不會飲奶類,當然奶茶也不會飲吧! 
這次是我第一次接觸奶茶,原來是這個味道,有點茶澀味, 
正宗與否我不清楚,因為我本來就不是專家,不過我唔太喜歡就是了! 
入面有少量的果凍,不知味道如可,如果你是奶茶控,可以試完告訴我味道對辦嗎??


食返自己的泰式芒果糯米味,
雪糕入面真的加了大量的糯米飯,口感帶點都是煙煙韌韌的,
雪糕面層會放了一些芒果粒,芝麻粒,因為芒果的香甜,芝麻的香味,糯米的口感,
由口感到味道,都令人覺得真的在食緊真的芒果糯米飯,味道不太甜,極喜歡!!!
之前我是極喜歡它家的腐竹糖水味分子雪糕的!!
不停買不停試,
經驗所得,佢地Crossover 品牌通常都麻麻地,反而自己的味道正常好多!



LAB MADE 分子雪糕專門店
尖沙咀彌敦道132號美麗華商場地下G42號舖


For Collaboration and Invitation,    Please send to : littlecatt@gmail.com  FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook