.。₀:✿ 沙田遊 ♥ 暢談在居酒屋 ♥ 穴居酒屋 ✿:₀。

下午1:30

上星期入左去左沙田同朋友去左食飯,
最後揀左新城市廣場下面的穴居酒屋,朋友腳不太好,唔想行太遠嘛!


坐低後店員送上玄米茶,七點幾餐廳開始多人,門口仲有人要等位!

前菜朋友點了燒明太子 $68, 
其實我對明太子沒太大好感,覺得好咸,心中只有飲酒的朋友才懂欣賞

不過呢度的燒明太子,切到少少的一件,所以食落都不算好咸,吃下反而有點鮮味,外皮被燒到脆卜卜,口感像吃芝士腸,配合清新爽口的青瓜片,間中會感覺到明太子在口中爆破,真係唔飲酒都覺得好好味!

什錦魚生沙律$79 
魚生都幾新鮮,沙律菜用黑醋及少量的芝麻作簡單調味,加左芝麻多左份香口感,感覺都幾fresh!

吞拿魚手卷 $48
自從上次食左啡色的大拖,我已經怕了在小店點拖羅,不過見到什錦魚生沙律入面的吞拿魚都幾新鮮,就叫一客試試,吞拿魚挺大件頭,配合微酸的醋飯,簡單但美味,店員仲提醒我們要快快品嚐,為免紫菜變淋!

我們點了燒物,店員先送上三款調味的海鹽,包括抹茶,咖哩,海鹽,當中咖哩味就最強烈,放在一旁也聞到濃郁的咖哩香。

先來燒冬菇 $28,冬菇都幾厚肉,燒完都仲保持到水份,唔會好乾,加左鮮味的木魚絲感覺更香口,我加左少少咖哩鹽,好咸,哈哈!

月見自家製免治雞肉串 $34
之前加左咖哩鹽,好咸,今次都係點返雞蛋算啦,雖然係免治雞肉,但外層燒得幾香口,
燒汁味道甜甜地,間中都會咬到軟骨的,口感不錯,加埋雞蛋真係又滑又嫩,正!

蔥吞拿魚腩薄脆 $46
初時我以為放錯頁,看圖看名也是前菜吧,來到才知的確是主食,因為薄脆是米通來的,
蔥吞拿魚腩夠碎夠新鮮,加左少量的青檸汁,感覺更加清新,中間加左少量醬汁,所以米通同魚生是分開左,魚生不會令米通有淋晒的感覺,入口都幾脆架!推介

三文魚茶漬飯 $54
呢度都有幾款不同的茶漬飯,我揀左三文魚口味的,茶香都幾濃郁,米飯中會夾雜一些玄米粒,所以食的時候會聞到玄米獨有的清香味,而飯粒浸左茶都唔會溶溶爛爛,口感似在吃潮州粥的,因為我不吃爛飯,所以都幾得我歡心就是。

甜品選擇不多,大部分都是來貨的雪葩系列,最後揀左桃雪葩 $68
因為是來貨,不作評論,建議餐廳可以加多少少甜品選擇,有點hea......
整體來說,我都幾喜歡這間餐廳,晚餐價格人均230左右,食物質素都算不錯亦沒大問題,
唯一不足,可能是加水太慢,不過也了解飲食業請人的困難。人多自然就會慢少少,對嗎?


穴居酒屋 Yaki ANA
沙田正街18號新城市廣場第1期第1層110舖    2267 0633



For Collaboration and Invitation,   

Please send to : littlecatt@gmail.com  

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook