小報告~5月至7月

下午8:46

前兩個月,我在工聯會學整麵包
總共有10堂,整左超過三十款的麵包

最搞笑係第一堂,當我見到個阿sir的名的時候
我覺得好熟好熟,但見到佢個人又唔知點解
後來我先知....原來我一直有買佢出o既cookbook 架
我都可以叫做係佢o既小小Fans
(我帶晒我d cookbook 返去攞簽名~haha)


係未好靚仔呢?哈哈~

放我地堂上的製成品~








今次係我:
第一次報工聯會的煮食課程~
第一次上冇中途退學~
(通常上三,四堂我就會覺得好悶,之後就會唔再返學~~~)

至於點解無端端學整麵包
係因為我有次買左本cookbook睇極都唔明講乜
好唔忿氣的情况下就去左上堂
(其實我知上三堂明左就會識晒ga la)


You Might Also Like

5 意見

Like Me Facebook