累~頭爆痛~

下午9:39

昨日......我發了33年來最大的脾氣
我家的花老爺又再次挑釁我

我忍夠了....佛都有火

你"炮仗頸"我都"炮仗頸"
點解次次我都唔可以出聲?
點解次次你出聲我都要避你,要扮聽唔到?
點解次次我都要避入房?
你講野大聲唔係大晒架喎~大聲我都可以?!

請你不要再在公司同事面前扮慈父
你根本就不是
不是你,我不會有憂鬱病
醫了7年,還在上上落落,不知所謂的~
你說那件事不是你做的,是我媽做的?!
真好笑
那時我已經小學了,真的以為我是懵的~

昨日....我媽知拉我唔住了
結果我同佢死過~
因為我太大聲~

所以現在的我 失聲了 頭痛了,很累,....但都失眠了~

我嬲到連不應該說的都說了

你講得對,我是痴線的!你再激嬲我會殺左你~

我今天過得很好~
他亦不敢惹我~

只是還未接受到自己咁大聲講野


證明唔出聲唔等於你o岩晒~我只是忍你~

大家不用擔心,我不是變了

只是software upgrade了


終於學識了表達自己


多謝你,醫生大人 :)

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook