Clinique 升級版睫毛液

下午4:05

認識Clinique這品牌已經十多年,
她是我讀完書之後第一set在百貨公司買的護膚品(之前都是用開架的)
到現在我依然是她的Fans,她的出品一向都是實事求是
愛它很多很多的產品,稍後有機會出文詳細介紹

好開心最近收到Clinique的邀請,試用她們最新升級版的睫毛液。

收到的是mini版,比較短身,對於我這個甚少用睫毛液的人來說,就有點不習慣



掃頭是4D方尖形的設計,有效由根部到尖端全面覆蓋


試上眼先,哈哈~我的睫毛很短又不濃密呢

(好似長左好多。


呢隻睫毛液,有防水防汗的配方,用温水就可以完全卸除
(我又試下先,我將佢畫落手背再沖水再抹,真係唔甩喎)


(再用溫水試下,一抹去就甩晒啦。)


回購率: 60%
用後感:除了可以用溫水卸除比較方便之外,其他我都覺得麻麻,因為差唔多價錢o係開架都有好多更好的選擇,例如MJ,Maybelline都可以做到更濃密的效果。但如果我出Trip,唔想帶多支卸妝油,我就一定會選擇佢。

此睫毛液售價$160,除了黑色外,還有啡黑色,有興趣的可以去各大專櫃試試。


You Might Also Like

1 意見

Like Me Facebook