Refoderm 美麗在望 3rd Part

下午1:00

又係時候分享下我用完Special Tonic 同埋第三次Facial Treatment的感想~

話說我上次得到的是Special Tonic,
因為我就那種有"出極都唔完的黑頭粉刺...."的人
往往搞完之後好快又好似野草咁再出現
亦因為佢地不斷出現,令到收細毛孔的功效不太明顯
(我看到我妹的功效很明顯呢 !!佢因為我已經變了Refoderm的Fans啦)
而它就正正有呢個功效,係好o岩我用的 :)
但它的問題就是有點乾,我亦開始有點甩皮的情況出現

今次的Treatment Room,今日還認識了一位準美容師Niki,很可愛的女孩子


而30mins的程序和上次差不多,
原來我一直忘記了抹水時最後要抹下巴,所以我的下巴就變成了重災區
(所有粉刺都去了那裡去了 !!!慘
)

好快就完成左30mins的療程
快樂的時光真係過得特別快.....


令到Daphne好煩惱就是今次應該俾Aloe Vera 定係繼續俾Special我返屋企用
因為我的確有甩皮的煩惱,亦有斬不盡的黑頭
最後都係揀左Special Tonic 俾我,
我早上會用Sensitive(我妹妹的),而晚上就會用返Special



再次試用Special Tonic, 我會記著努力抹走下巴的暗粒la~


伸延閱讀:

Refoderm 美麗在望 1st part
Refoderm 美麗在望 2nd part

皮質醇真身爆光~哇哈哈


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook