我遇上了抑鬱症 (四) 我在獨自抗戰嗎?

上午12:00

今天是2月14日,先祝大家情人節快樂,有情人沒情人都好,都要快快樂樂哦!



2003年春天,我遇上人生中的第一位精神科醫生
至2009年夏天前我都沒有找輔導或者見CP(臨床心理學家)
就是因為他明言不喜歡我見其他人,亦覺得我不需要,覺得我只係見佢已經足夠了
所以我在2003-2009年都沒有找其他支援,
純粹只靠自己,靠食藥控制病情,
因為我又沒有自毀行為,即沒有界手,OD(OverDose,我是連"界手"是什麼都不知道那種人)
食過藥的我,又開始返工,工餘時間又可以出去做義工
(看似多姿多彩的生活,但它也同時間帶來了另一個問題)


他為我揀的藥,有時都令到我好唔舒服,有的令我常發夢,有時又會頭痛,
有試過同佢講過唔舒服,但他表示"開左比1000個人食都冇人講過,你唔好賴我"
至於頭痛嘛!他說頭是沒有痛感神經的,只是肌肉痛
我唔知佢講o既係未真,但因為佢o既反應,我沒有再向他表示藥物有任何問題了!

直至2009年,在網上認識了另一班病友,他們鼓勵我去找輔導,亦介紹了輔導機構給我
(因為我o個時3個月才覆診一次,他們都覺得太疏了)
就是如此,我開始了見輔導的日子,直至有一次俾佢發現了我有見輔導,
因他看到我有幅係輔導畫的畫(是潛意識的冰山圖),他表現出十分之唔高興
同我講左一堆說話,大概的意思都是說"怕出面d人o既觀點同佢唔同,令你會Confused"
其實我已是不多言的人,我都唔想同一件事要講幾次,我會痴線同驚講得太多會口臭

在這幾年中,印象最深的就是有一次我在他的房間"倒瀉水",
他一面叫姑娘抹地,一面就在說"你真是Trouble maker,在你身邊真的是特別多Trouble"
我相信這只是他的戲言,但這句說話真的印了在我的心上,一有事,我就會講呢句說話解釋
這幾年都成為了我的口頭禪,直至我前一排做了一次催眠才開始"戒口"了(到時會再分享)

另外就是他很會鬧人啦~我就是常被他鬧到"飛起"的.....
我是很易激動的,他表示"你一係喊,一係就講野,唔好兩樣一齊做~唔知你講咩"
鬧得多,我變得更收埋自己,每次一喊就會"手足無措 + 手忙腳亂",
本來無咁亂,如果我可以我係想塞返d眼淚入去(但而家仲未練成!)

但我媽很喜歡他,因為他會管制住我的行為,所以一直都沒有想過轉醫生,
直至2009年尾,他因為個人問題開錯左某d藥,令我抽筋連續入院,
最後事件傳到他那裡,可能佢怕我會追究責任,所以佢主動打電話叫我轉醫生,佢o既說法是"大家唔夾",
我就是如此被"飛"了~哈!
既然大家唔夾,我會搵第二個,唔會再浪費時間,都講到出口,所以唔會挽留,當是"因了解而分開"吧!

直至開了Y!Blog後,識了另一班病友,他們會在我Depressed的時候出現在我身邊
到現在想深一層,我在他照顧下這幾年都應該是是"獨自抗戰"吧!

下一篇我會寫一下,關於我在第一任醫生身上得到的東西/經驗

如果想找輔導機構,可回顧我另一篇文章"輔導資料"(可按我回顧)
如想看我之前的
文章,可在左面的網址分類中選 "專屬我的*憂鬱之路"即可

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook