新年前夕先為自己身體作大掃除--100%有機小麥草

上午12:04

因為一直在吃情緒藥的關係,
長期吃的是西藥,伴隨着的問題就是便便的問題,
有時幾天也沒有上廁所,而肚子就會漲得像有了Baby般~~
呢個問題我想好多長期食西藥的人都會遇到,根本不是奇事!
(注意:我不是叫人不要吃藥,特別是情緒藥,突然停藥會很恐怖,都是聽醫生指示慢慢減才最安全)

前一陣子在活動遇見了靚太,閒聊中她知道了我的問題,
就介紹了Amiz Aromatherpy 俾我, 話o個度o既老闆娘會幫到我

所以聖誕之後,我專誠到去了它們尖沙咀舖頭,
佢知道我o既問題,就介紹左幾款產品俾我
而今日我要為大家介紹的就是來自印度的"100%有機小麥草"

小麥草而家已經好常見,o係超市亦有即開飲品
我之前都有試過買o黎飲(一次), 效果真係得啖笑,
如果要我形容,我會覺得係似罐頭雞湯咁,都唔知"雞"佔幾多%,另外佢太甜似糖水
所以我飲左一次就冇再買啦 (我唔太鐘意過甜的飲品)

今次我買左樽細o既返黎試 ($88),一樽可以飲到一個星期
每朝早我就空肚加一茶匙落水度攪勻,之後就飲完再食早餐
呢個係好重"青草"味,如果只開水會感覺似抹茶,有d粉粉地,但又唔會一舊舊
飲緊o既一星期內,我每日都有便便,第一日的還黑黑的,
喝了整整7天,肚子真的平了"wow!小Baby不見了"

所以呢個將會係我o既回購項目呢~



同日發生小事一則:
第一天早上我要開來喝的時候,媽媽在八卦是什麼東西,我說是小麥草
媽立即說"我知,生cancer都係飲佢ga",我話"o下!係咩?!唔知喎!我唔係生cancer囉!"
講到醫cancer咁嚴重,我就真係唔知啦,但可以講清腸胃係冇問題o既~

因為花師奶一句話,我亦上網查左d資料:
100% 有機小麥草
含豐富礦物, 維生素, 葉綠素, 有效排毒去水腫, 消脂,
改善長期病如糖尿病, 高血壓, 血糖, 皮膚炎,
有利肝, 腎機能及心血管疾病, 更可改善腫瘤情況

另外我試了它們的薰衣草花水,因為我睡得不好,所以我把它放在晚間代替爽膚水
用完之後真的睡得好一點點~因為我本身都愛這種味道啦~





過完新年我會再試一下她們的甜睡助眠茶(Sweet Sleeping)的花茶,
因為我而家係戒藥期,戒了瞓覺藥,睡眠質素始終是差一點,試完再同大家報告報告
o係度多謝晒靚太的介紹,如果大家有興趣,都可以上它們的網址看看呢!
網址:www.amiz-aromatherapy.com


You Might Also Like

3 意見

Like Me Facebook