胡思亂想 vs 積極思考

下午9:57

下星期中,我將會返醫生大人度覆診
在未見面之前,想說一下自己現在的情況

話說在農曆新年前,我見了醫生大人,大家傾完決定試下減藥
減的就是Apo-Seroqual,本來想減一半,但因為佢太mini mini,根本冇辦法切開佢
搞完一輪,最後轉了Pms-Seroqual,大家都是25mg,個樣又差唔多,
返到屋企都未醒起我曾經死o係佢手上,
2010/6/12 我一世都記得,起唔到身返唔到廠,胃抽筋,電腦又燒Q埋底版,

今次一樣咁精彩,瞓左20幾粒鐘先識醒,仲要暈陀陀,
本來諗住清下D債,但太暈,結果都係再瞓,又嘥左一日,仲要醒左之後,醫生大人收左工
咁我點呀?我唔想死住!
最後我o係櫃底找到了一排Xanax (是樓下的GP之前俾我救命的)
平時食半粒就KO了,頭一日都可以,但因為之前的藥未散,我都仲好暈
本來要趁年假前最後一天去換藥的事,因為我頭暈所以去唔成 (我暈了足足3天)
搞成咁,我真係好驚呀,唔知咩人可以救到我! 不過人又飛左,我可以點喎!?

結果我食住半粒Xanax先,但食左幾日就開始唔得啦,要食一粒先瞓到
因為咁搞到我仲驚!明明半粒變左一粒,幾日之嘛!有冇搞錯!係未玩野呀!我諗住減藥仲食多左,真失敗!

瞓左幾日,終於唔暈,我醒起自己死過o係佢手,
之後幾日我就開始有D唔開心,開始亂諗野,諗到有D痴線:
係我冇去阻止呢件事發生,同一件事一年內發生了兩次,我有責任去阻止
我上次搞到返唔到廠咁大件事,都可以唔記得! 我就快殺死人都會唔記得ga la
一次錯可能係對方o既問題,但第二次我一定有責任,係我錯!唔好同我爭,OK?
我的警戒心去了那裡,是不是死了?

這個新年假期,我就是在想這些,想了很多天,最後都是覺得是自己錯
Kawai 小姐,已經2011年了,再錯下去你真的沒救了

今天看到醫生大人的文章(詳細可按引用)
究竟我這些是叫做"積極思考"還是"胡思亂想".....(相差十萬八千里,哈!)


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook