一步驟。零黑頭,係未真係work?

下午10:22

一月初的時候,我同Blog友仔去左摘士多啤梨(舊文可按我)
o個時買左盆士多啤梨返屋企,話咁快又有收成了~


我已經食左啦~忍唔住口嘛~
士多啤梨食就好味,但如果生o係鼻頭就真係唔開胃
我D外國朋友仔o係香港係唔會食士多啤梨,因為佢話黑色好突兀,外國o個d唔係黑色ga wor~

因為香港賣的士多啤梨係黑色點點的,亦令人想起鼻上的黑頭
黑頭的形成,相信大家都知道,所以我也不花篇幅多說了
而KO黑頭o既方法真的五花八門,但用錯方法,會令到毛孔粗大變形,所以不得不小心哦!

今日我有機會試用Bio-Essence 的Blackheads Remover,
佢主打o既係只要一個步驟就可以做到零黑頭的效果
我亦搵了我的好朋友Stephanie一齊試用

用法非常之簡單,就是乾手乾面塗上黑頭多的地方,我們都是塗在鼻上呢~
按摩一會兒就會有一d類似"擦膠碎"的粒粒出現,洗乾淨就完成了,很容易用~


看看我的用後圖,用了三次(隔天用)
比較大的黑頭都可以KO到,但小的效果就不太明顯了


看看Stephanie的相片吧~

好像是比較乾淨了一點~大的都清了哦~


最後有我們的合照啦,多謝TZ的安排~

整體用後感:
我們都覺得它可以清到比較大/明顯的黑頭,而小的效果就不太明顯了,可能日子尚短,
清理黑頭可不是一朝一夕的事哦~
如果要我形容,我會說它是一支Cleansing Gel,不會特別提佢有去黑頭功效la~

哈!本來我可以搞下d相,令個效果明顯d,(Stephanie 是 PS高手啦~)
但我真的做唔出,我相信大家都想聽真話吧~忠於自己的感覺,是我要學習的功課~


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook