面珠都要浸泡泡浴

下午4:53

隨著年齡的增長,膠原亦開始流失,細紋,鬆弛亦開始出現在面上

雖然說它們是"智慧的證據",但身為愛美的女士,都希望可以延遲出現時間


最近有機會試用二月才上架的H2O+ Aquafirm Mask 系列


而佢o既賣點就是擁有豐富的海洋膠原微球體,可以直接去到肌膚底層,鎖緊水份


可以瞬間減淡細紋,而做到長效保持平滑,幼嫩及緊緻的效果







佢係藍色gel狀的質地,有少少似gel mask,到呢一分鐘暫時都好似無甚特別


特別係將它塗上面之後,不消一會,就會自動變成了泡泡,泡泡亦會愈來愈厚身,
就似聖誕老人的鬍子,亦因為佢o既泡泡比較密集(挺身),所以不會搞到成身都係

大約5分鐘左右,泡泡會自動消散,面珠會剩下Gel狀的,到時可以同普通Gel mask一樣,用暖水洗淨就可以了

我暫時用了兩次,但已見到皮膚乾燥感比之前少了,亦比之前紅潤,
情況就好似做完運動一樣,紅粉緋緋的
因為泡泡密集的關係,感覺就好似為面部皮膚來了一趟"美人之湯"

想要最佳效果,可在使用前先做磨沙,而我因為剛做了換膚的Facial,
皮膚已經太"乾"淨,所以兩次我都是沒有先做磨沙 (洗完面直接使用)

現在就為自己的面珠,每星期來一次"美人之湯"吧!
售價: $320/100ml

更多資料,可到H2O+ 官網(按我) 或 H2O+ Facebook (按我)

最後多謝BT及H2o+的同事安排~ ^^


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook