♥ 遇見大大鑊炒辣雞 ✿大大鑊 Big Pan ♥

下午1:30

多年前到過韓國旅行,十日多的旅程,來到一半時,已開始思鄉想回家,
因為吃不慣太多燒烤,那時未有炸雞熱,但都真心燥熱左!


近呢兩年韓風愈吹愈勁,間中都會拉大隊去吃吃韓燒,但我最深刻印象是新村炒辣雞,
那個大大鑊竟然在香港未遇上!真奇怪!

因為朋友說尖沙咀H8有新餐廳進駐,大概只聽到好大鑊,好啦!就睇下幾大鑊吧!

入座先送上前菜,都是一般的菜式吧!

我點了牛肉沙律,有兩條菜食下感覺得比較均衡,當然呢啲都係自己呃自己!
牛肉唔會太熟太乾,入口時少量肉汁,伴著沙律菜食可打打底,聊勝於無吧!


個鑊真心大,為左俾大家睇下有幾大,請同行幾位朋友借出玉手!
大家請忽視細細的戒指吧!我想大家應該見唔到有閃!哈哈!

我地點左風味芝士雞,一早已聽朋友講要留肚,佢話係二人份量,
不過老實講加埋配料如麵年糕嗰啲,三位女生都可能食唔晒!

點左食物就會有oppa 幫你即場煮,以下就係過程啦!
先落油熱鑊,再加上不同的蔬菜同雞件同炒,炒到咁上下,
Oppa 會放火,火光熊熊很是吸引!

燒完之後會再炒一會,之後就會倒入大量的芝士粒,再把鍋蓋蓋好,等一下就食得了!

一分鐘後開蓋!如紅海般的芝士海,分開了雞件及蔬菜,顏色係紅紅橙橙,樣子好像好辣!

Oppa 教路可以用芝士包著雞件來吃,芝士好易就拉到絲,包住雞件的樣子,不用吃也邪惡萬分,試一口,雞件嫩滑辣辣地好惹味(我地要少辣,另有中辣及大辣選擇),
不過芝味就比想像中淡!

我地一行四人,其中一個仲要係壯男,所以我地又叫多左個鍋,今次要左牛肉的版本,
大概的煮法都係同上,但食味上,我地都不約而同地覺得雞肉好食好多!
可能少少辣惹味吧!

仲可以加其他配料,如麵韓式年糕等(另加20-30蚊不等)我地加左薄身年糕同韓式年糕,
因為配料除左菜仲混和了少量年糕同炒,而加錢嗰啲會最後才放,同菜一齊炒嗰啲係熟的,
而加錢後放嗰啲就半熟咁啦,所以唔係食好多嘅朋友,可以唔洗再另加啦!
另外仲加左薄式年糕,打算要嚟卷住芝士食,但上枱先知係凍冰冰,質感硬身,所以食左一片就放棄啦!建議大家加錢就加麵類!

店內仲有其他韓式料理,不過客人略多,最好先訂位!
而且每枱只有一個爐,如要食兩款就要先吃完一個再整!

大大鑊
尖沙咀厚福街8號H8 11樓  2311-1601   需訂位



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook