(。・ω・)ノ 元朗八鄉 ✿ 新春盤菜 ✿ 南苑海鮮酒家 ❤

下午1:30

前兩日,一眾同事入了老闆家團拜,
因為人數都幾多,就叫了一個大盤菜分享

盤菜我都有食過幾次,
以前有朋友住圍村,一年都有幾次可以入村食,
外賣家中都好似買過一兩次,質素都覺得麻麻,沒村內的好吃,
加上家我妹轉了素食,之後就沒叫了.....

今次我們叫的是極品圍村盆菜 (14人份/ $1688)
相片是由店家Facebook 找來的



實物!!!!勁巨大!!!堆到好似小山丘咁高,忽然覺得好大壓力!!!!
為免阻住同事進食,我只拍了一張相片.....
因為料真的好多,我只把吃過的就簡單評論一下吧!

原隻吉品鮑 -- 大小大概比$5大小小,好似無煮過,口感比較韌同沒有明顯的鮮味,似食擦紙膠!
一品瑤柱甫 -- 都叫大粒,基本上是原粒上的
本灣大明蝦 --都幾大隻,明顯有拖過油,肉質ok沒有梅的感覺,不過就無咩蝦味
蒜蓉西蘭花 -- 只有大概5小件,份量好少
普寧豆醬支竹/家鄉炆腐皮 --真的他媽的多,估計一個盤菜落了至少兩斤.....(多到媽媽聲不絕!)
手打大魚蛋 -- 彈牙,不削,感覺不錯
蠔皇炆花菇 -- 個花菇柄竟然沒有切走,目定口呆,不算厚身,普通貨色
家鄉炆上腩肉 -- 肥肉瘦肉相間,肥肉是3/4,只有一行瘦肉,我會食肥肉的都唔敢食....
下層的蘿蔔,份量不多,而且目測好淺色,唔似入味!

其他的我沒有吃,
不過肯定菜單有寫的我都有在盤菜鍋入面見到,而且也不是只有一兩件的...

總括來說,我覺得一般而已,
可能是我本來已經對盤菜的好感一直不太高吧
不過我也覺得吃盤菜是很有氣氛的活動,有在尋寶的感覺....
提提你,份量是偏多的,以上的應該足夠16人份量

南苑海鮮酒家
元朗八鄉上村錦上路29號A舖    2488-9099





For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook