(。・ω・)ノ 媽媽咪呀! 忽然興起✿ 媽咪雞蛋仔♥♥

下午1:30

數數手指,好像很久沒有在香港掃街了,
不是人高貴了,也不是健康地謝絕小食,
而是香港愈來愈少出色的的小食啦!
我的 Quota 都留在台灣夜市....

今晚放工去做Facial 的途中,忽然興起好想食雞蛋仔,

就上網狂找,上次同朋友去紅磡食拉麵,本來打算下場食媽咪雞蛋仔,
點知又好唔好彩俾我見到新開的Churros 店....最後....我食左churros 囉!

上網望望,原來旺角都開左分店!而且都幾近我落車的地方~

小店就在死魚乳酪附近,當晚經過人不太多,可能時間尚早的星期一晚上吧!!

揀左粒粒朱古力味的雞蛋仔($18)

買左會俾張收據你,等叫number 就可以了!
當晚人都唔太多,大概等10張以內吧!


即叫即整,大概10分鐘就叫我啦!因為我一個人,影相不方便,
我把雞蛋仔放左o係工作枱上面影,店長好nice nice,笑住問我影唔影到!!

新鮮出爐,拎上手熱辣辣,聞到濃濃的蛋香味,

而且呢度的朱古力味,唔係用粉漿成塊過,係逐少平均地加到粉漿中,
食的時候,每粒雞蛋仔都會食到半溶化的朱古力碎粒!
我真是很久沒吃過外脆內軟的,忽然有點感動~~媽咪呀!!!

不要問我凍了脆唔脆?

事關我未行到朗豪坊已經一個人食晒成底....
今次真係肥死了!唉唉唉!!
(呢粒係最後一粒,我想影入面有朱古力碎粒,我知影得衰左少少,不過食晒啦!oh sorry!)
行過不妨浪費呢10分鐘,係值得等的!

媽咪雞蛋仔

旺角廣華街1 號潮流地域G23舖




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook