.。₀:✿ 宴會前的打底Tea Break ♥ Espuma ✿:₀。

下午1:30

而家去飲話八時開席,但唔知搞咩九點都未見乳豬,本人唔打牌,加上又唔想太早到悶乾哽龍蝦伊麵,所以去寧願早少少食野打左底!


最後揀左Espuma,因為我想食Churros 同埋飲水果茶,一嚟到就見到萬聖節的裝飾,咁我就期待會有special menu啦!點知侍應話係會有,不過未推出,出左嗰啲係blogger 試食嚟!哦!

咁我地唯有叫返正常Menu 囉!
我叫左水果茶味道一如以往,沒有大驚喜也沒有失望,清甜又夠凍,正!
Mr.K 叫左熱草莓果茶,竟然味道唔錯,唔太甜之餘仲有明顯的草莓香,莓味像真度挺高!


叫左個牛油果班尼蛋 $98
因為都幾早下,我地係食lunch + Tea , 呢個早餐感都幾強烈,出現的食材都係早餐常見:煙肉,波蛋,沙律,麵包....
本人喜歡牛油果,所以都覺得幾合口味!不過睇真價錢後,就會覺得係食緊貴價早餐囉!
烘過的麵包鬆軟少少脆,波蛋切開流心度高,而且醬汁也合格,沒有太大技巧的話,只顯得定價略高

Mr.K 點的特式粟米薄脆,也是流於以上的問題,乳酪醬汁酸酸甜甜,不過就不是我杯茶(我個人不愛乳酪,所以我只點了牛油果蓉而已)粟米薄脆上面會有芝士碎辣椒碎,吃時會感覺到微辣,都幾過癮的,不過吃到最後,芝士碎涼了就變了一大塊,建議大班朋友share,或者要趁快吃才可以!

星期六的窩夫是抹茶紅豆窩夫,坦白講失望,蛋香欠奉而且麻糬下得太多了,外層呈白色少脆內層好韌,以前明明不是這個味道及質感的,唉!好想哭!

最後,當然要點我的至愛Churros, 好彩好食唔係我真係會喊!
鬼佬油炸鬼外層酥脆,上面灑上適量的玉桂糖,豐富味道層次感!

整體來說,食物OK但略貴啦!
不過,當日我覺得服務好左好多,第一可能我地唔係繁忙時間,所以無咁Chur 要還枱,
另外我唔小心邊食邊講電話,隻手Hi 到脆片個醬,細心侍應好快就俾濕紙巾我抹手,
而我完全無出過聲,走嗰時又有講Byebye,所以我覺得就服務呢點來評分係有明顯好左!


ESPUMA
尖沙咀厚福街8號H8 2樓


For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook