.。₀:✿ 開心價聖誕Semi Buffet ♥ Dorsett Cafe ✿:₀。

上午1:30

每逢假日,我都會瞓到好晏,
聖誕正日都係啦,一早瞓醒至少九點幾,食Brunch 可說是最佳選擇吧!


今日去左位於大窩口同葵興中間的多盛酒店,因為我就好少行去嗰邊,都揾左一陣先揾到呀!呢度搞左個聖誕節Semi Brunch Buffet, 主菜自選外,小食甜品都係任食嘅!

先拎左啲小食試下,
當中的蟹肉撻,細細件但鮮味幾突出,而且蟹肉都幾多,撻底也香脆,看得出有落心機做的。炸蝦丸就膩左少少,蝦多士好耐無食過啦,蝦肉彈牙又唔係太膩,上面加左芝麻粒,香口度大大增加。

自選主菜我要左燒火雞配栗子汁,叫做應下聖誕節啦!

我應該十幾年無食過火雞了,記得最後一次食,係同婆婆妹妹一齊食,鞋到一個唔太咀刁的細路(即係我)都頂唔順,之後我同媽咪講以後唔食啦!呢個就係我對火雞的回憶了!
呢度的火雞唔太鞋,都算嫩滑的,配栗子汁酸酸甜甜咁,開胃之餘都幾破格!
朋友叫左個三文魚扒配帶子,咁我分左一角,竟然唔熟(入口係凍嘅!)!我有問侍應,佢地話係咁,不過我好懷疑,結果我決定唔食!

聖誕節除左平時嗰啲奶凍,仲有聖誕節的獨有甜品,如Log Cake, 薑餅,乾果麵包等等....

當中Log Cake 樹頭蛋糕最得我歡心,質地鬆軟空氣感重,而又有適當的朱古力味,忌廉餡料甜度得宜,沒有一般Log Cake 過甜的問題,至於薑餅同蛋糕就硬左啲啲,蛋糕上層的糖霜比想像中硬同甜,真係一啖就收皮了!
整體來說,食物質料不過不失,
但以聖誕價人均不用$200就可以享受一個下午,都算實惠之選吧!

Dorsett Cafe
葵涌健全街28號多盛酒店地下



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook