(。◕‿◕) 寧靜街角遇上熱情的西班牙 ♥ La Postre (◕‿◕。)

下午1:30

Kawai 好喜歡上環 La Postre 的 Waffle,所以生日都打算揀呢間慶祝,早前打電話去永樂街主店訂位時,店員說已經滿座,正以為失望之際,店員說離主店五分鐘步程的九如坊有另一間新店,班底一樣而且有閣樓,結果我同朋友一行三人轉戰新店。


蜂蜜檸檬單骨雞翼 $108
出街比較少食雞翼,因為要吐骨比較麻煩,這裡切開以單骨方式烹調,外層蜜糖甜味挺突出,少少檸檬香,咬開雞翼保留了鮮嫩的肉汁,簡單中見不平凡,而且酸酸甜甜都幾開胃。
牛油果刺身 $128
牛油果刺身通常都會在日本菜或素食店見到,只因牛油果的味道及質感與三文魚相似,只需點上壽司醬油,真假難分,所以有素食三文魚之稱。在這裡遇見就是有點想試吧,看看會不會是配壽司醬油。上枱才知是配上辣粉,芝士,蔬菜青檸等食材。
牛油果生熟度不錯,不會太淋身,配搭的食材亦有少驚喜,蔬菜夠新鮮,沾上辣粉更是有趣,如果濛著眼就是以為在吃三文魚吧。

西班牙豬仔骨 $288/5件
呢個我在本店都食過,豬仔骨用燒烤醬汁調味,肉質軟淋不會太韌,食落好惹味,
而且包左錫紙,可以方便用手拎著吃。不過都幾飽,差不多手板咁大,一人一件比較好。

西班牙海鮮飯 $268/2人份量
食了豬仔骨其實都有點飽,西班牙海鮮飯就到了,兩個人的份量都幾多,單看舖到密密麻麻的海鮮就知重料,細數下有青口,大蝦,貝殼及ParmaHam,海鮮全部都好鮮甜,飯底有點過油,蕃茄飯底加左少少辣,除了酸仲有微辣,令人好想追住食。

抹茶麻糬窩夫 $98Half/ $108 Full
最後都係要叫窩夫,我是為了它而來,雖然超飽都一定要點,可以點半份實在太好了,過口癮又不用剩太多,抹茶窩夫入面夾有麻糬,皮薄身脆的但食落口感煙煙韌韌有彈力,內餡充滿抹茶香回甘稍嫌不足,仲可以點旁邊的蜜糖綠茶雪糕或者紅豆蓉同吃。
整體來說,這裡暫時不是太多人,環境寧靜點又可以吹水吹耐點,只是離地鐵比較遠,但都是五分鐘步程,下次約朋友都會揀呢間,因為我的確好怕人多。

La Postre 
上環永樂街50號昌盛大廈3樓
上環九如坊12號地舖 (今次我去是這間)


For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook