🎄由小清新 到超邪惡 ❄La Famille ❄ 期間限定節日戚風蛋糕🎄

下午1:30

多年前,無意中吃過大坑店La Famillie 的柚子戚風蛋糕,其口感輕盈味道清新而不會死甜,令人一試難忘,一直都是三甲之選。今年聖誕派對,我就揀左期間限定的黑森林蛋糕 Forest Christmas!!

Forest Christmas 混合了2種比利時黑朱古力為主要材料,甜而不膩,家中的朱古力迷大愛!忌廉紋路遠睇有D似聖誕樹,另外仲有好多印花白朱古力作裝飾,聖誕老人、聖誕樹、薑餅人等,好有聖誕氣氛! 

戚風蛋糕賣點是較健康,以低熱量和脂肪出名。La Famille 選用日本麵粉、砂糖及北海道直送的鮮忌廉作為主要材料。戚風蛋糕的口感依然鬆軟,保持一貫水準。雙重朱古力mousses濃厚幼滑卻不會太甜膩,伴著新鮮草莓和焦糖忌廉內餡外層的可可脆脆,味道口感更多層次,外表看似邪惡,食落顯出不平凡。
一直以為只係清新風出色,估不到邪惡濃厚朱古力都拿捏得好準繩,更難得地派對當晚,不論大人小朋友都好喜歡它呢!

La Famille
中環港景街1號國際金融中心商場3樓3098B號舖
旺角亞皆老街8號朗豪坊商場B2層1A號舖
尖沙咀廣東道3-27號海港城港威商場3樓Kiosk 3210a
銅鑼灣耀華街25號丹納中心地下2號舖
紅磡黃埔天地青樺苑(第5期)AEON百貨地庫B14A號舖



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook