904 Beauty Blogger 聚會

下午7:25

月頭的時候,出席左一個Beauty Blogger的聚會
原來除左傾下大家有咩試緊之外,仲有野食,又有野學,
(今次係由髮型師阿J主持的Set頭教學,不過我短髮set唔到)

唔講咁多~去片先

Tour Cafe 係聚會的老地方,位於旺角中心地帶,一d都唔難搵~

一去到就有雨娜做的"welcome gift"--cookies呢,好好味~

當日我仲帶左一個相架去俾大家抽獎呢 (第一次出席的小小見面禮啦~)

枱面仲有好多禮物,全部都係大家捐出的



見未開始就周圍睇下~有好多玩具呀~


終於開始了,先由髮型師阿J示範髮型,仲請左Angelbella做魔豆
之後仲請左coombe示範晚裝造型~


開完餐就玩bingo~我運氣都算唔錯,得到一份deluxe sample禮物包呢(中圖)
最後當然唔少得交換sample環節,仲有mika送給我的minerals foundation,
(因為顏色太深,而我就Tanned look,可以用上呢,真的多謝mika的慷慨)

全部人都滿載而歸地離開,好開心呢
原來咁好玩,下次都要再參加

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook