又有新寵啦~每晚陪我入睡的强生美肌 Melt Away Stress 系列

下午3:38

我一向都係Johnson's 沐浴產品的小Fans
o係屋企隨便搵都有幾件他們的產品



因為我一向都唔係瞓得幾好~所以特別鐘意薰衣草的香味
今次有得試呢個舒緩系列真係好開心,多謝晒Meling的安排


先介紹沐浴露
佢入面除了有薰衣草之外,原來仲有洋甘菊同夢月花精華,
洋甘菊可以抗敏,所以敏感肌膚都可以放心用
以我中乾性皮膚來說,秋冬用就o岩o岩好,洗得乾淨之餘又唔會乾
香味仲可以帶到第二日瞓醒,聞住d香味真係好好瞓呢~

佢質地creamy,淺紫色的,只要加少少水就可以起到泡,
我自己就唔鐘意太多泡,好似落左好多化學物咁~

同系列仲有潤膚露
味道同沐浴露是一樣的,用埋香味可以keep得更持久
因為我的皮膚不是很乾,以我來說,秋冬都足夠滋潤有餘
(要注意的是: 如果是乾燥肌就可能不夠滋潤了~)


今個秋冬我已經搵到新寵,有興趣試試可以去各大超市入手
如果喜歡薰衣草陪你入睡的,相信你們都會喜歡呢
另外,它們全個系列的價位都很可愛呀~


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook