slim SQ2 倍效纖 天然瘦身排宿便

上午10:47

前一陣子收到邀請,試用最新的Slim SQ2 倍效纖5日的體驗裝
佢係由馬來西亞進口,亦都通過左有毒元素.重金屬.農藥殘留等等的測試
所以都可以放心食用,始終食落肚仔的,要小心D選擇嘛

先睇下佢個樣:


係有五包的輕瘦飲(沖劑)及10粒輕瘦草本(藥丸)

先講下早上飲的冲劑

開左袋就聞到羅X臣啫喱粉芒果味,同埋少少話梅味,
似啫喱粉味都可以想像到有幾"人工化",但都不至於難聞
開左水就要盡快飲,我試過放低左一陣就變左jelly左,杰到飲唔到
賣相方面我就覺得唔係太討好,因為o個隻綠色好唔掂(所以我都唔post出黎嚇街坊)
至於味道方面,我個人認為就覺得勉強ok囉,甜甜地咁,可能因為我太唔鐘意啦
仲有,d粉開黎開去到沖唔溶,點開都會搞到有d浮游物,個樣真係幾趕客,
希望有關方面可以改善下啦

至於輕瘦草本(藥丸)就好好多,唔洗煩,我食丸仔一向冇問題,我可以話係啪丸王
我會o係食完飯之後食左佢~

一般人都會分開早上同晚上食,而我去到第二日就開始自己轉食法
因為早上飲完輕瘦飲,要再飲水(1-3杯),我第一日真的有飲足3杯,結果搞到成肚水
所以第二日開始就將沖劑同藥丸都放在晚餐後,純粹方便自己
至於呢5日都一直有去廁所,我諗我o既宿便都有唔少,去完個人真係感覺輕鬆左,肚仔亦平左少少
Overall五日o既成績都有1.5kg,因為我係一個好難落磅的人,所以成績都滿意的


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook