Refoderm 美麗在望 最終回

下午2:18

30/8 心裡懷著依依不捨的心情去到Refoderm太古坊的Klinic

進行最後一次的consultation,

記得我們9位大使都是在那裡第一次見面

大家傾下一個月以來的皮膚改變,不知不覺又個幾鐘


o係呢度想講下我用Tonic 呢一個月內皮膚的改善



我的皮膚其中一個問題就是常常都會出埋d暗瘡暗粒

而我又好唔乖,唔忍手(其實係我瞓著左o個時"R"損)

好彩用左Special Tonic之後,就算損左的部分,佢都可以好快好返

呢樣野我要讚一下


仲有佢可以抹去我永遠都抹不走得的灰氣



因為我長期食抗抑鬱藥,永遠都好似有層灰在面上

怎樣也抹不去,但用它就抹得去~

所以我在會場開心得跳了上台呢


除此之外,我的面仔明顯地尖了很多,原來我的包包臉是因為水腫呢
唯一有保留的空間,就是要最好的功效,就最少要有三支Tonic在家



要根據當時皮膚的狀況而選用最適合的Tonic,就有點麻煩


當晚蔡太教我們用Special Tonic 定點敷三分鐘之後用黑頭貼



我即晚再試試,真的KO了很多黑頭,大家可試試呀~




最後要講的是:




1/9 開始 , Refoderm 會有個 promotion ,

就係由我地 10 位 美麗大使介紹朋友購買
Refoderm Tonic ,

第1支係 $680 , 然後會獲得一張 $100
coupon ,

這張 coupon 可以在買下一支時扣減 , 即係 $1,260 就可以買 2 支 Tonic 回家 !

除左第 1 支外 ,
以後每支只係 $580 ,

如果邊位 sister 有興趣想體驗一下 Refoderm Tonic , 可以搵我介紹呢!




You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook