Ainhoa 西班牙精華遊 workshop

下午4:25

呢篇係一篇遲晒大到的純分享文

因為受到elle的邀請
o個日下午就去到AINHOA位於尖沙咀K11的專門店

我都係第一次去K11呢個商場....
門面好Grand,好乾淨,產品分門別類咁放好
仲為左今次workshop下半閘,所以整個流程都好舒服
(咁就唔會有walk in 的人客)

一開始由品牌經理Nausicaa簡單介紹一下AINHOA的品牌歷史,背景的資料
原來AINHOA 係西班牙其中一個小鎮的地方名,
而佢地的出品都只會供應俾各大酒店使用,不設零售的
唯一一間專門店,就是在"香港"啦~今日的主辦地點
聽到都覺得身為香港人好幸福呢

簡單介紹完就有請第一位嘉賓,見佢一身的裝扮就知佢係大廚啦
佢會教我地做西班牙的傳統美食 Tapas


呢個就係我o既完成品,大會仲好細心咁安排左食物盒俾我地拎走


聽完Nausicaa之前的介紹,大家都好想親自試一下呢套專貴的護膚品
先試一下toner,很特別的包裝是pump pump的~唔怕一次倒多左,方便控制用量
去角質仲好勁,大家可以看看化妝綿,最重要係佢冇酒精,敏感性皮膚都o岩用
爽膚水係保養品之前一個好重要的步驟,如果可以抹走死皮角質,
跟住的保養品可以更加吸收,事半功倍哦
(p.s.呢張咁污糟的化妝綿不是抹完面,係抹手臂咋,抹面係右下o個張
       因為我o個排用緊Refoderm,所以咩都抹唔到)


跟住試埋peeling及皇牌產品stem cell系列,亦都有安排Model示範
只要三分鐘,真的看到分別,model的面脥真的提升了,真係唔講得笑






最後大會仲安排左一份小禮物,除了唇彩,入面有一個價值$1480的stem cell facial呢
全個facial都會用stem cell的產品~ 嘩~ 只係聽到都開心

呢個系列係可以即時見效的.不過價錢真係好貴......
(我呢d窮苦人家就豪唔起)
如果有人贊助我就好~呵呵

p.s.其實參加呢個workshop已經係8月o既事

但係我o個排情緒唔係太穩定,冇心情打文

我知遲左咁多真係outout 地,但都好想分享下,

因為可以o係同一個workshop入面,有得參與亦有野學

一d都唔填鴨式呢......搞手們功不可沒
最後多謝Elle 同 Ainhoa的邀請~

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook