好無奈的 FotoDeco Scrapbooking class 經驗

下午10:34

早前出席了由FotoDeco主辦的Scrapbooking workshop
其實我之前都有去過類似的Workshop,又玩得好開心,所以去之前都有d期待~
比起上次由RAW(Random Art Workshop)主辦的,真的有天堂與地獄的分別

但係呢間野完全唔掂,真係嬲到唔出佢全名,條氣真係唔順

o個日我7:00前已經到達,
先揀左相簿,得粉紅色同粉藍色.....係!2種only~唔o岩都要二揀一
之後導師開始吹水~足足用左45分鐘介紹Scrapbooking的背景.....
o係Q&A環節,佢問"where to scrapbooking"的答案竟然係"friends and family"時~
聽到個個都"O"晒咀

當然佢仲有sell野~叫我地加入個唔知咩club,話每個月會寄d材料包俾我地喎
(不過我地睇到佢o個晚俾我地用d材料....真係仲衰過淘寶貨色,
  得幾張貼紙仔,我唔敢想像佢o個個所謂材料包會係咩囉)

搞左45分鐘終於開始埋手整啦(得返半堂時間)
佢俾我地的材料真係少到亞媽都唔認得~
我可以講我屋企有o既材料仲多過佢~咁我做咩山長水遠去坐呢
(上次去RAW係任你用,見到咩都會俾你o個隻呢~)

我問導師意見,佢俾左等於冇俾~
o係我貼字母時.我發覺欠"A"字,佢竟然叫我用個"V"字代替
隔離位就冇"E"字,佢話用"B"字代替.......暈
洗唔洗咁呀~

之後佢有個助手行埋黎,俾d花花我地
但d花係冇離開過佢隻手,我話想要兩個.....佢竟然話你只可以要一個

佢俾我地o既材料有不同大小的打孔機(有花形,心形)
仲有手工紙,...(係文具店一包底面唔同色o個種,得o個5張,十個同學一齊用~)
甲虫貼紙一大張~唔鐘意甲虫o既話,可以選擇唔用~

o個晚我覺得自己好似去左庇護工場
成晚o係度用唔同顏色o既紙...釘...釘....釘,之後貼...貼...貼...~
似係搞幼稚園勞作~

我o既總結係: 冇下次~浪費時間!!自己o係屋企搞好過
                仲要俾$150/1.5hrs~你話係未應該出文唱好佢呢
                如果要學Scrapbooking,推介去RAW,$250/3hrs,材料任用~




(係未好多材料呢?不過唔關我地事,因為Display and Retails Only)


You Might Also Like

4 意見

Like Me Facebook