海港城"十全十美"工作坊 Lesson 2-- Menard & Benefit (內含嚇人素顏照片)

下午4:39

今年真係好多人結婚~我黎緊十月都要出席好幾個朋友的婚宴
上星期快將結婚的好友受到海港城的邀請
出席"10.10.10.十全十美工作坊"
而我亦有幸"拉衫尾"相約出席,雖然最後佢要留o係公司OT,只剩下我一人出席
唯有學Benefit的Trainer口中所形容的"代嫁"......



先來menard的三分鐘按摩示範 (有blog友說要看素顏的照片,呵呵~)

BA先安排我們用落妝水落妝,今次主要是用一set deluxe sample (有齊整條line o架產品ga)
Trainer 好用心地,每個steps教我地用三分鐘時間做一個全面的按摩
完成後真的覺得皮膚多了光澤感,紅粉菲菲的 (可以看一下before & after)
仲有佢質地一d都唔油,只是cream狀,相信秋天使用會很讚呢

上完第一個sesson,轉場Benefit, 轉場時,主辦單位還安排了簡單的Refreshment


接捧的是來自美國的化妝品牌Benefit,講真我還未試過他們的彩妝產品
今次正好可以試過清楚~


Benefit Trainer先請其中一位出席者上台示範,
看見model的笑容就知trainer的 presentation 很精彩~



全個化妝都是用枱面上(不夠10種)的妝物完成:

嘩!一試之下就不得了,薄到喊,但又遮到D唔想俾人見到的暇疵
除左粉底顏色唔o岩的問題之外,其他我都好滿意
(因為佢地冇預計會有人咁Tan,所以冇帶深一度的粉底
)

好開心咁又玩左近兩個鐘,臨走時Harbourcity仲一人送左一份禮物俾各位出席者
(入面仲有Benefit 的 Offer,有買一送一的eyebrow waxing service 呀,睇黎我又會敗家)

Benefit的BA說我的皮膚太乾,強烈推介我用Toner保濕(我會ga la)
仲有Menard一大盒的Deluxe Sample Set, 我又有新野試啦 (試完再上黎report!)

除左呢個workshop之外,佢仲有一系列的工作坊俾各位準新人參加,
詳情可以留意Harbourcity 的Facebook, 即將會有第二輪的招募
有興趣的新人要留意啦 (仲可以帶一位好友一齊參加哦!)


You Might Also Like

1 意見

Like Me Facebook