究竟我在搞什麼~

下午10:11

自從上次Carine發現我可能是Bipolar的一份子之後,
我做了很多事情去搞清楚
包括返去問醫生大人,佢好肯定地否定了我的想法

又去了做某大學的bipolar research screening test,他們都說我不是

(因為大symptom都冇發生在我身上~)
對於呢件事,我都有少少懷疑,我都想知自己做咩可以咁hyper~
唉~其實我都係想搵一個可以解釋到,點解我可以不停地hyper and down
當然,最後醫生大人有告訴我最大的原因~
全部拆穿了,就要面對啦~唉!真的不想面對~
醫生大人,真的不知道應該如何說好,你看人實在太準了!

上星期一返左去醫生大人度覆診~
佢想我講返兩個星期前發生的事
其實,我到呢一分鐘都仲未接受到自己咁癲
簡直可以用"歇斯底里"來形容當時的情況

醫生大人問我有冇rehearsal過那天的對白
事實上真係"冇",我都唔知自己點解個腦o個下可以轉得咁快

前幾日見過輔導,我已經成三個月無見佢
佢都有問我醫生大人問過的問題,有冇rehearsal過,真的有關係,重要嗎?
我比較選擇相信的說法是,我在做一些事情去保護自己
另外,我有告訴他我做的"好"事,他也叫我放心,以我暫時的情況應該不會是bipolar

旁人對於我癲左那件事~10個有11個讚~
至於我對自己的評價是: 幾好,有進步~但可以揀的話,希望唔好搞我~


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook