快閃澳門工作一日遊 (30/5)

下午12:38

上個月尾,因為工作關係去了澳門,本來以為會留幾天的,但最後安排是即日來回
搭的是06:00的船,即是天未光就要去到碼頭集合
在船上吃了我的早餐--"麥當當",
我真的好眼瞓,先小睡一會,被同事取笑的"姨媽巾造型",
(真的想扔死佢地,等佢地未賭先輸~哈哈哈~)


做完野,返左去做功課+自閉,因為趕住要交,唯有玩少一陣,條街好多野睇呀~
新馬路附近的潘榮記永遠都咁多人排隊....

十二點幾做完晒功課,好滿意自己的進度呢~~
(其實我已經好乖咁做左兩個鐘了)
終於可以名正言順出街玩~

張電話咭都唔知咩事,
o係澳門要打電話俾(澳門)朋友係打唔到o既,而佢地又打唔到俾我喎~
但香港o既電話就一個都冇漏,唉~我o既自閉大計完全失敗~

之前同個網友講好左,因為電話咭有問題,最後仲要低能到搵電話亭

呢個網友係我幾年前o係某Forum識的,咁耐都未見過面,一直都有MSN
因為Lunch Time,度度都多人,最後去左附近的檀香山食Lunch,麻麻地,唔算好食
我地都係貪o個度環境幾o岩傾計~

自由活動後,再匯合返其他同事,佢帶我食澳門先有的"麼羅雞"飯,
其實係有d辣的飯加個辣的汁,可能自己食飽左,唔係太覺得一定要食啦~
反正特色野不等於好吃的~哈~

至於我先前Set的Target,最火燒眼眉的都完成了 (如想看我之前set的話Target,可按此)


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook