寫在最近兩次的Consultation後

上午10:05

很久沒有寫自己的事了,終於有人留言問我,是否不會在此分享自己的病
"Of course不會啦,只是暫時想不到有什麼可以寫而已,不用擔心,哈~"

最近我已經沒有吃藥了,Lyrica食了一個星期就俾佢搞到半死 (個頭好唔舒服)
我不是說Lyrica是不好的藥,我之前頭痛了超過半年,都是吃了它幾次後就好了

醫生大人對我說"只要你不緊張就沒事了",我知的比我做到的多,知易難行就是我啦~
十天內有兩次Consultation,先見醫院的CP,之後是醫生大人

5月尾去澳門時,已用了兩個多小時,留在房中困獸鬥,一定要完成CP份功課
佢一向都對我的功課"讚不絕口",仲要話寫得好好 (差D要拎去貼堂)
(而我一離開佢間房,就會"碎撕"證物)

見左佢三次,就俾佢踢爆左我d野:
1.我寫野咁叻,係因為我唔想用把口講,用口講我會喊/好激動,而我就是不想激動
(Bingo左囉!獅子王話喊就唔好講野,都唔知你講咩,
而有可能整到我好激動的/Handle不到的,我都唔想用口講)
2.我完全可以唔理d情緒,將佢掉埋唔理,之後用另一個人的身份去做其他野,
方法唔係錯,只是會儲夠一段時間就會爆,到時會癲到冇得救~
(又Bingo埋~我之前真係每隔8個月就"莫名其妙"的發癲,我沒有說過自己的"癲史")
不過佢話覺得我幾厲害,真的可以做到唔理件事,佢話好多clients都唔得
唉~~

月中去了見大人,唉~一來就玩我,要我坐佢對面,都說過風水唔o岩我囉
今次好叻,催眠時竟然沒有哭
(可能是凍到唔識喊,凍到我似露宿者,呢個避寒中心唔掂,連杯麵都冇個~ )
做完催眠吃過午飯就繼續工作,下午時個頭好唔舒服,覺得有好多野塞左落我的腦入面
平時的解決方法,會叫我聽返催眠時的錄音,但今次.....竟然冇電~
我平時都係聽返先記得,而家更加唔會記得,所以唔好問我內容

頭痛了大半天,第二天睡醒已經好多了,可能太多東西要處理
醫生大人說這個催眠還要多做幾次,一次會比一次深入,
我沒有太大的反感,反正他只會挑選適合我的題目.....

說實在的,我的確一直很努力去維持平靜的心情,就如催眠中所見的湖面
但其實在我見醫生大人的前幾天,我開始感到有點漣漪,只是我不想理它

另外我想說的是,就是我的理解能力,有時真的很有問題~
不要轉太多彎,我的Sensor接收不到的~激壞人沒命賠的 =.='

朋友仔,我有做錯/做得不夠好的,你可以直接告訴我,我會接受,亦很感激你的直接
但如果是存心"玩攻擊"的,就不用了~ 一次你會得逞,但你覺得會有第二次嗎?
我時間不多,沒有時間浪費~

Anyway, 經過呢次咁密之後,下次開始會相隔耐d,應該不會趕功課趕到痴線吧!
(CP那份我未做過~)

晚上找了天使出去吃晚飯,不要鬧我出"風x"都食生冷野呀,
中醫說我太熱,不要再吃熱氣野o架~~~




好像很好吃吧~下次有時間,再出文介紹餐廳吧~~

我的Facebook專頁已開通了~各位新知舊雨,快D add我啦~



You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook