~ஐ 斑蘭斑㦸熱潮。Green Waffle Diner ஐ~

下午1:30

記得不久之前同朋友來過食午餐,覺得環境舒服又時開揚,同時食物質素都不錯吃。知道佢推出左新的斑蘭班㦸,立即約朋友來一試!

水煮蛋火腿雜菜沙律 $102
份量算大,碟內放滿大量不同的沙律菜及麵包粒,沒有太重的調味,只有零星的香草,不過只要把水煮蛋撈勻就可增加一點濕潤感,味道整體不錯,沒有重重的沙律醬,吃著有健康的感覺。

Hazelnut latte $38
拉花拉得不錯,可以見到咖啡油脂重,入口油潤不削口,不過榛子味比想像中淡身,以Cafe 來說,算中上,但有進步的空間。


之後就是我們的 班蘭熱香餅 $118 出場了!
一上台就見到大大個7字,搞乜鬼,原來係Green Waffle 已經踏入7 周年,呢個係特別裝飾的。斑蘭班㦸一共有三層,層層疊到高高的,每層都夾着忌廉,而最上面的就是龍鬚糖絲,
配上伴碟不同水果例如士多啤梨、藍莓,食用花等,色彩繽紛,賣相吸睛。


班㦸柔軟易切帶有淡淡的斑蘭香,不算太突出,味道都不突兀,夾層的忌廉有香甜蔗糖粒粒,本來就不膩,只是溶化後有點難咬(痴牙),所以最後都係少食,而水果夠新鮮,配合完美,吃得開心。份量有點大,一定一定要同朋友分享呢!

整體來講,我覺得鑊仔薯仔粒同 Waffle 比較得我心,後來我發現餐廳個名叫Green Waffle。


Green Waffle Diner
銅鑼灣軒尼詩道500號希慎廣場13樓1303號舖
中環嘉咸街35-39號嘉豪大廈地舖




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook