內外兼顧先會靚得健康--Taiwan Yes (試用篇) 內有優惠資訊

上午9:34

昨日講左聚會學到o既野,今日會講下大會派俾我地試用的產品
先睇下佢地的大合照:
(海洋深層水潔顏淨透洗面乳,微量元素,深海活妍白金精華安瓶及深海活妍白金面膜)



先試洗面乳,佢係起泡形式的洗面乳,根據介紹我用的這個是比較適合油性肌膚的


只要加少許水就可以起到密密的泡泡,用完一d都唔乾,
覺得有保濕的功效,潔淨力都ok,仲有少許海洋的香味
原來佢主要成份係深層海洋水,亦會包含我們日常難以吸取的礦物質

之後要介紹的係深海活妍白金精華安瓶及深海活妍白金面膜


精華液係水質的,很易推及吸收,
我會先用精華薄薄地塗一層,之後再加mask,加強美白的功效



面膜的面積比較大,連下巴的位置都可以兼顧到,每一片都有含有很多精華
敷完之後我會將剩餘的精華慢慢按摩,加強吸收
短短的兩日,已見到膚色變淡了,但淡斑的功效就暫時未見~
可能使用次數太少,但的確可以做到美白的效果

至於"微量元素水"的用後感,將會在我另一篇blog文度講~
因為我帶左佢去行山活動呢

今天收到優惠資訊,到本月底咋,有興趣就快手啦:)

‧深海活妍白金精華安瓶$49.9/支 (原價$85)

‧深海活妍白金面膜$19.9/片 (原價$35)




Contact Me: littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner

Blogspot
TheZtyleBeautylifeFanPiece

BECB@BeautyexchangeOpenriceShe.com


You Might Also Like

2 意見

Like Me Facebook