12/1/2011 病到入左 A&E

下午10:43

唉!我病左!發燒呀!!!

返唔到工之餘仲要去A&E睇急症~
本來今日約左要返Dr.Chan度覆診,繼續我地未完的催眠治療

但最後都冇去到,一來因為我發燒,
二來是因為星期一去診所搵佢時,見到佢病重,對眼仲紅晒
其實要佢今日繼續同我做催眠都冇話唔得,只係佢會好辛苦,
見到佢咁辛苦,我寧願俾佢休息下~ (佢真係連講句野都冇晒氣)

o係佢好辛苦又冇氣o既情況下,我地決定改後兩個星期~
希望佢快d好返啦,星期一見到佢,佢真係無晒心機,眼又紅晒,
我見左佢兩年都未見過佢個樣咁慘o架~

其實o係年尾時發生左D事,令我有D想轉醫生~
但同其他Blog友仔,屋企人傾完,最後都決定唔會轉~
除非佢做左d野令我不能接受啦

我男友更說,如果我而家話轉,佢有理由相信我係PatPat痕囉!
因為我而家係7年來最穩定的,但又唔係需要好多藥物來穩定,而思想上都又有進步
(我而家只食Seroxat CR 12.5mg + Apo Quetiapine)


這是我最近研究的Notes.....A Simple System To Achieve Your Goal



You Might Also Like

3 意見

Like Me Facebook