一年之計在於體重管理 --Slimmm 代餐系列 (首星期成績)

下午2:05

其實我早於1月4日已經開始了兩星期的Slimmm代餐計劃
到了1月11號,我已經食左一個星期多,都係時候同大家分享下我的感覺

講起以代餐控制體重,我都想講下自己的經歷
大概於5-8年前已有接觸當時的Herbelife了,
初時Consultant說有三種味道選擇,好似好好咁,而且是效果一樣
但當我減得唔好的時候,那Consultant就說因為我飲的是Chocolate味
所以會減得慢,表示"要減,就要我飲Vanilla或Strawberry味!)
因為我個人唔鐘意飲白色野 / 奶味重o既野,所以佢最後迫我揀Strawberry味
但佢o個隻味,似足醫生開o個d咳水味,仲要點用力搖都唔勻,成口泡呢個情形
結果我飲左一排就冇再繼續啦

好啦,講返今次試用Slimmm的代餐體驗先
先講一下早餐的代餐捧
一開袋已經有好香的杏脯味,好吸引的香味,食落都幾飽肚,因為有好多Cereal o係入面
我平時食大半條再飲水就已經飽飽啦~


之後介紹的是代餐奶昔,它有我愛的Chocolate & Mocha 味道
而附上有刻度的專用杯,亦有一個紅色波波o係入面,用左佢, D奶昔出來滑到不得了
咁多次都冇遇到"成口泡" o既問題,另外香蕉,Berries味都好好味~
呢個亦都比較User-friendly,唔一定要用凍水去開,一般暖水都ok

另外要說的就是代餐湯,呢個我就唔係好鐘意,因為佢真係太咸了
我個人唔鐘意太咸o既食物,太咸其實對身體都唔好,因為會加重腎臟的負擔~


呢6日裡面,我都以代餐代替午餐同晚餐,
因為我要一早起身返工(5:30am),所以早餐都是吃一點熱東西好一點
但一點也不難捱啦!因為它們夠飽肚的!!!

下次要為大家介紹一下另外兩個產品(代餐棒及零食棒)
(因為呢個星期好凍,唔想食凍野~哈!!!!!)


最後同大家分享一下我的進度
本星期內(6天喝9包代餐奶昔,2包早餐代餐棒,1包代餐湯)
現在的體重是78.8kg,之前是80kg啦~
一星期輕了1.2kg,在沒有特別運動的情況下,都已經算不錯啦~
(其實最安全的減重速度,是一星期不可以減多過1kg,多過會不太健康啦)

p.s. 雖然之前有醫生說一星期可以減5磅,他真是以為我是欣宜了!
(o個時我食憂鬱藥,5年肥了30磅,他立即下旨說要減,還說1星期可減5磅!簡直聽到我暈了)

好了!下星期再同大家分享我的成績
(到時會講一下我當年食代餐的白痴事!!!!而家想起都覺得自己超低能!!!!)


You Might Also Like

1 意見

Like Me Facebook