以後買英文書,除了Page One之外,又有另一個選擇

下午3:25

前一排知道我很欣賞的LifeStyle Blogger- Chris Guillebeau出了書
我都是在2010年中才認識他,原來他早在2006年已經開始寫Blog,
寫Blog只為分享自己的生活

想買書但又唔想去Amazon 度訂 (因為我覺得訂一本書又要開a/c好煩)
結果我搵左城中幾間有英文書訂的舖頭幫忙
Metrobooks, PageOne葉壹堂,辰衝,仲有幾間上樓書店

我是親自Walkin PageOne海港城分店的,
先在櫃台問那售貨員有沒有賣這本書,她查了說沒有,
之後我朋友說不如問下可唔可以訂書,她的答案是"留電話啦,遲d覆你幾$"
完全係我唔問佢係唔會講可以幫你訂
(三日後收到寫字樓覆電話,話可以幫我訂)

第二日我打電話問了幾間,
1.辰衝那個叫我查ISBN俾佢,但俾完佢又話Amazon有兩個Items一樣,
   問我想要邊本,佢話自己分唔到有咩分別,叫我自己睇完,再話佢知想要平定貴d o個本
2.Metrobooks,留左電話等佢覆
   (點知第二日覆我話門市有貨,但我已在Dymocks落左訂激死!~)

當晚我經過了灣仔的Dymocks,心想問漏左一間,就入去問下
個收銀小姐超好,立即上網幫我搵,之後仲話可以訂到,亦唔使再等佢覆幾$,
我立即落左一半訂金,佢同其他書局一樣都係要4-6星期有書攞
(但最後我兩個星期已經收到書)
我真心覺得Dymocks 的職員好Helpful,.如果要訂書可以諗諗佢!
鐘意睇英文書o既可以做埋會員,有得儲分呢

另外有間o係Landmark 的書店都好好服務,職員又係好Helpful o個隻呢!



想看他的Blog嗎?以下是連結哦!
Chris Guillebeau Blog: http://chrisguillebeau.com/3x5/
想買書可到MetroBooks,門市有貨不用訂

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook