卓健腹脂控制療程 - 有科學根據的減重療程

下午4:48

早在上星期初,已經到了位於銅鑼灣世貿中心的卓健iWellCentre,體驗由卓健提供的腹脂控制療程
首先我承認自己係有先入為主的感覺,集團式的醫療中心的醫生往往睇症好"求其"
前幾年都有報紙講過,只不過係普通傷風感冒,醫生都可以俾好多好多"抗生素"
但經過是次的體驗,對於集團式經營的醫療中心,有另一種新的感受,
原來管理體重(減肥)除左可以去美容院之外,醫療中心都可以係一個選擇,仲可以好專業!!
祝大家2011年要健健康康呀~



三時多已經到了iWellCentre,先填了個人資料就安排見今日的Consultant Christy
.
Christy 先介紹一下今日的流程:
Step 1.度高磅重
Step 2.用Viscan測試體內脂肪
Step 3.鎖定位置,進行10分鐘的定點釋放脂肪療程
Step 4.以PowerPlate進行20分鐘的帶氧運動







介紹完之後就去換衫,更衣室亦有Locker的設備
(細心的Christy 已在電話提議我要帶運動衣服,及不要吃得太飽)


先用這個磅磅重,用時要手握兩邊的扶手,呢個磅除了可以告知你的體重外
還可以分析體內脂肪的分佈及比例,仲有一張詳細的可Print出來的Report用作參考
呢個磅多數o係美容院才有


Step 2,用Viscan測試體內脂肪 (因為冇帶相機,所以沒有相片提供啦)
過程是是先躺下來,之後用一個儀器做Scan,感覺就似做MRI

完成了Step 1 & 2 ,就有一個詳細的身體脂肪的比例Report
結果果然慘不忍睹,我的皮下脂肪及內臟脂肪都超標了:
皮下脂肪(Trunk Fat) :44.3 (正常21.5-36.9) / 內臟脂肪(Visceral Fat): 10.5 (正常10以下)



Skip了Step3,Christy 表示這個Step只做一次是看不到效果的
,
**其實
我最有興趣體驗呢個Step,想知如何在不經過大腦的情況下,將脂肪直接轉化為遊離脂肪酸**
(想一下都覺得很神奇!)

最後就是去體驗PowerPlate的威力,過程由物理治療師Simon指導,感覺上比做Gym的Trainer更加專業
他可以因應每個人的問題去作出調節,好似我的膝蓋一向不好,他就調節一下動作,
令我不會在過程中受傷,呢個係跟Trainer做唔到o既~
做PowerPlate時,腳踏的部分會震,好似地震一樣,Simon說在上面做20分鐘,等於在地上做一小時
那天做了三個不同的Posture,而每個只做了2分鐘,做完都有d累~
如果不是Simon調節了動作,我的膝蓋準會裂開了~


最後Christy俾了一份關於生活習慣的問卷我填,
填好之後見埋RN Brenda,佢再詳細地分析我的情況,另外再了解一下我的生活習慣
Brenda 表示體重管理除了決心外,方法亦都好重要,而荷爾蒙更加會影響到減重的成效
而家卓健亦有好康,就是約見專科醫生,首次見面仲係Free的~ (而我都已經Book左啦)

Brenda 表示會見晒全部Blogger再揀人做Step 3,
希望我有機會體驗一下新的科技,見識多d啦~

總結:
體重管理一向不是短期任務,卓健有專業的護士同物理治療師監場,感覺更加專業同認真,
而佢地俾到o既係有效的數據分析,絕對唔係只俾個BMI就叫你減那種





Contact Me: littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner

Blogspot
TheZtyleBeautylifeFanPiece

BECB@BeautyexchangeOpenriceShe.com
 


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook