凍到無朋友之冬日保暖方法~

下午5:51

呢兩個星期真係凍到冇人有,
基本上熱飲唔使加兩蚊,等五分鐘已經變左凍飲
而住在新界的我,每朝天未光要起身真係好痛苦!
朝朝都要好大勇氣先可以離開被窩呢~
所以我在寒冬中亦有一套保暖方法

第一樣就係薑茶,我飲開唐安麒旗下出品的"黑糖薑茶"
用200ml的水開就ok啦~飲多左仲會改善手腳冰冷的問題,
味道係有d辣,好重薑味,但又有黑糖香~ 係我飲過咁多隻最好味o既~





之後就是我的冬天入睡之寶寶,我呢個係前年o係SaSa買的
內涵可以放入微波爐加熱,大約三分鐘就可以用啦~都可以維持到5至6小時


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook