開開心心摘士多啤梨~

下午4:30

1月初的時候,出席了MyBB的採摘士多啤梨活動
初時以為會有好多BB,但因為o個排天氣太凍,好多小朋友都病倒缺席了
所以今次出席的,都是大朋友多 ~

我還發現大朋友見到大大的士多啤梨田時,開心/興奮程度絕對不會比小朋友少
眼見隔離的那家人(一家大細)共買了500元就知啦! (即是足10磅的士多啤梨啦!)
真是破產了,10磅士多啤梨真的可以當飯食~

今次我們去的是位於雲泉仙館旁的阿良士多啤梨自摘園
其實我上年做主持拍外景時已經去過一次,
(那次我們主要是拍雲泉仙館的,但拍完之後發現隔離有個士多啤梨園可以任摘)
上次去的時候已經係差不多"水尾",士多啤梨已經冇乜,又落過雨,所以好多都爛了

今次就好一點啦,因為還在當造的月份(如果要去的話,2月尾前最好行動啦!)



以下是我的收穫,這裡是2磅 ($100,那天是$50/磅,平時$60/磅)
最後還買了兩個小盆栽,今次應該會有所成啦,因為都見到strawberry ,我只需要養到它變紅色就ok啦!


最後多謝MyBB的安排
如果有興趣親自摘士多啤梨的,可瀏覽以下連結:
http://www.yl.hk/als/index.htm


You Might Also Like

1 意見

Like Me Facebook