(。・ω・)ノ 再嚐亞坤 ✿ 亞坤Ya Kun Coffee & Toast ❤

下午1:30

記得較早之前來過銅鑼灣亞坤,除了環境坐得幾舒服外,
食物質素,服務都不算好,實在失望,新加坡的招牌被你們拆掉了!
另一邊廂,也了解樓面也是新手,甩單還算可以接受....
所以這天和朋友來再給他們機會~

這天我們是點指定套餐的,
但餐飲只可選咖啡奶茶.不飲以上項目的朋友,就只有加錢點別的!
就算你說不要跟餐的茶轉溫水,都要加.....  6元!! super crazy!!!

結果!好!我叫一杯奶茶來聞啦~
咖啡奶茶就好似好多選擇,連奶都有幾個選擇,什麼花奶煉奶...一大堆!
我真係聞左一下,好臭!! 對面那個快快飲了它吧!


朋友點的半熟蛋~
自己就唔食半熟蛋的,只知道個蛋黃穿左就一定唔可以上台奉客!! 
但呢度樓面好似若無其事咁,照上!!

而我係食新加坡雞飯的
相比上次,飯粒比之前分明,沒有了爛飯的情況,
雞肉超滑,無骨令女士吃得暢快,但賣相依然切到甩頭甩骨style~
而且油飯本身沒有突出的雞油味,油飯方面我會評為有進步但不合格!!
  
食了兩次,中間相差了兩個星期,
但情況都係咁樣,未試的朋友,可以放棄了!!
一邊食的時候,仲見到坐附近不停出錯單,甩單,甚至同一個菜出兩次!
o個個高科技零件真係掉左佢啦!!簡而清用返紙牌啦!


亞坤Ya Kun Coffee & Toast  
銅鑼灣謝斐道500號維安商業大廈1樓及2樓  3188-5288






For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook