(。・ω・)ノ 家的感覺 ♥ 他他餐廳 ♥

下午1:30

元朗有條食街好出名,中西日甜品都有大把選擇,這天來元朗做facial前,去了一間餐廳食左下午茶,價錢同出品感覺CP值幾高的!

你沒認錯,這裡就是Sense cafe的舊舖位,元朗除了食B仔外,就係食(甜品)泥!

餐廳係用左好sharp的對比色,感覺都幾搶眼,一眼望到就覺得奇奇怪怪,可能灰牆的sense cafe 太深入民心吧!牆上掛左餐牌,色彩豐富,只嫌字體比較不明顯就是!


檯面上有不同的即棄餐具,醬汁等,另外仲有即棄手套及紙巾,都算細心

我叫左蜜汁香草雞翼,因為係即叫即做的,等左大概15分鐘左右,就見到佢出現!
老實講,金黃色的外皮,加上淡淡的香草味飄出,我真係好想趁熱咬一啖呀!

咬左一啖真係不得了,蜜汁味濃郁,味道甜甜地,雞翼外脆內嫩,熟度剛好,食落又會食到少量香草回香,我自己隊左兩隻!


另外仲叫左彩虹熱香餅,一客有五件的熱香餅,層層疊疊的如一座高樓,上面淋上不同的醬汁,再放上雪糕及Oreo 餅,我諗要至少兩個人先可以KO佢!


佢係有五片不同味道的熱香餅,當日是Oreo,朱古力,草莓,抺茶及原味
輕輕切開,見到熱香餅氣孔平均,質感也屬鬆軟,除了草莓味道假左少少,其他都不錯,
個人喜歡Oreo,抹茶及原味,朱古力味同Oreo 太相似,所以我較喜歡Oreo 味!
(每日口味也可能有分別,請向店員查詢,據聞有紫薯味,只是我那天剛好沒有)
醬汁比相像中重手,所以吃罷五片後有點膩,雪糕係Haagen Dazs ,中間夾雜左Oreo 碎,增加口感!

叫彩虹熱香餅有野飲的,我揀左冰紅茶,甜味不高飲落都幾順喉。
因為我不停在拍照,搞到老闆都想知我搞咩鬼,
傾傾下,發現這間小店一日竟開足16小時,早午晚餐也有做,真要佩服老闆們親力親為的魄力。
我真心喜歡他們的雞翼,平平實實很有家的味道,熱香餅好像是老闆兒時婆婆的拿手好菜,成個感覺好warm,如果我再大食的,我會試試芝士熱狗,澎湃湧出的芝士好吸引呢!


他他餐廳

元朗鳯攸南街9號好順利大廈地下2號舖




For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook