・ღ 識你係小薯 ♥ Small Potato Ice Creamery ღ・゚

下午1:30

旺角小食首選係信和後面條街,而銅鑼灣的小食熱點,我覺得係希雲街,
一條短短的小街有抹茶,手工雪條同埋雞蛋仔,真係每間食一啖都飽死!


今晚同朋友喺附近食完串燒嚟左醫第二個胃!
呢間店剛開張的時候都有嚟過,只係人很多一個下午就賣光了,嗚嗚!
熱潮已過,客人不多嘅情況下,仲見到一幅靚靚的壁畫!

如果人山人海的話,我一定會留意唔到,嘻!

主打海鹽及紫薯味的雪糕,雪糕可以選筒裝或杯裝,亦設有幾款已配搭好的口味,
當然亦可自己揀不同配料啦。
我有選擇失調症,要我在一大堆配料中自己諗應該天光都未揀好吧!
所以都係揀左店方已配搭好的紫薯派對($40)

除左紫薯雪糕外,仲有綠茶嶡餅,白玉,紫薯BB同紫薯蓉!份量十足呢!
紫薯BB 細細粒,口感粉糯甜美,白玉唔會淋晒,QQ的非常好口感!

後面啲公仔真係交晒戲,好好笑!

紫薯味濃郁不假,店員表示雪糕係用新鮮紫薯打出,再加埋紫薯粉同醬汁,
雪糕口感紥實不易溶,份量偏大,一杯可滿足晒紫薯迷的N個願望!

因為我地係食飽飯過來食,食到尾聲真係有啲飽,始終紫薯係屬於澱粉質,比較飽肚,
值得一提,店員會在客人落單時提醒雪糕份量略多,個人覺得友善又細心。


Small Potato Ice Creamery
銅鑼灣希雲街28-30號地下






For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook